اسنپ زنان سرپرست خانواده را از پرداخت کمیسیون معاف کرد

  • کد خبر : 264819
  • 20 آبان 1399 - 15:17
اسنپ زنان سرپرست خانواده را از پرداخت کمیسیون معاف کرد

 اسنپ زنان سرپرست خانواده را از پرداخت کمیسیون معاف کرد

اسنپ بار دیگر طرح معافیت زنان سرپرست خانواده از پرداخت کمیسیون را اجرا می‌کند. این طرح از ابتدای آذر تا پایان سال ۱۳۹۹ دوباره فعال خواهد شد. در مرحله قبل طرح «همراه زنان سرزمینم» که سال گذشته همزمان با روز ملی کارآفرینی اجرا شد، ۴۱۷ نفر از زنان سرپرست خانواده عضو ناوگان اسنپ تا پایان اسفند ۱۳۹۸ از پرداخت کمیسیون معاف شدند.

طبق آخرین آمار رسمی اعلام شده، ۸۵ درصد از زنان سرپرست خانواده بیکار هستند و با توجه به همه‌گیری کرونا و مشکلات اقتصادی پیش‌آمده احتمالا این تعداد با افزایش روبه‌رو شده است. به همین دلیل و با توجه به استقبال گسترده از طرح معافیت زنان سرپرست خانواده از پرداخت کمیسیون، اسنپ تصمیم گرفته بار دیگر همراه زنان سرزمین خود شود. به گزارش روابط عمومی اسنپ، در حال حاضر حدود ۵۰هزار راننده زن در سراسر ایران در ناوگان اسنپ مشغول به فعالیت هستند. علاوه بر ثبت‌نامی‌های قبلی، زنانی که تا کنون عضو ناوگان اسنپ نبوده‌اند نیز می‌توانند در صورت داشتن شرایط لازم از طرح معافیت زنان سرپرست خانواده از پرداخت کمیسیون بهره‌مند شوند.


شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام


این طرح شامل دو دسته از زنان می‌شود: زنانی که همسرشان فوت شده است و زنانی که حضانت فرزند یا فرزندان خود را برعهده دارند. متقاضیان واجد شرایط از ۲۰ آبان تا پایان آذر فرصت دارند تا به‌ صورت آنلاین برای شرکت در طرح معافیت از پرداخت کمیسیون اقدام کنند. در حال حاضر ثبت‌نام متقاضیان از طریق سامانه ثبتنام غیرحضوری اسنپ انجام می‌شود. متقاضیان می‌توانند مدارک مربوط به سرپرستی خود را از طریق پشتیبانی آنلاین اسنپ ارسال کنند.


افراد متقاضی برای استفاده از این طرح باید شناسنامه، گواهی فوت همسر یا مدرکی دال بر حق حضانت فرزندان خود را ارائه دهند. کسانی که سال گذشته ثبت‌نام کرده‌اند، در صورت تمایل به استفاده دوباره از این طرح، می‌توانند عدد ۹۰۰ را به سرشماره ۱۰۰۰۵۵۰ ارسال کنند. این دسته از متقاضیان نیز بار دیگر باید مدارک خود را از طریق پشتیبانی آنلاین اسنپ ارسال کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=264819

برچسب ها

ثبت نظر

-