قتل وحشتناک پسر ۱۳ ساله تبریزی در مقابل مدرسه اش / قاتل چاقو را به دیوار کوبیده بود +عکس

  • کد خبر : 264563
  • 20 آبان 1399 - 12:23
قتل وحشتناک پسر ۱۳ ساله تبریزی در مقابل مدرسه اش / قاتل چاقو را به دیوار کوبیده بود +عکس

 

 

قتل وحشتناک پسر ۱۳ ساله تبریزی در مقابل مدرسه اش 

نیوز: پسر سیزده ساله تبریزی روز جمعه با ضربات چاقو به قتل رسید.

پدر این نوجوان گفت:«نمیدانم چه بر سر فرزندم آمد ، اصلا سابقه نداشت بدون اطلاع قبلی خانه را ترک کند و سر خود جایی برود. اما صبح جمعه که بیدار شدیم ، متوجه غیبت وی در منزل شدیم.

همه جا را به دنبالش گشتیم اما دریغ از یک نشانه، فقط تلفن همراه و کلیدهایش مانده بود که این مساله وحشت ما را از این که نکند بلائی سر وی بیاید، دو چندان کرد.»

• قاتل چاقو را به دیوار کوبیده بود

این پدر داغدیده ادامه داد: بعد از جست و جوهای فراوان، سه ساعت بعد، جنازه خونی اش را جلوی مدرسه محله پیدا کردیم که غرق در خون بود و چاقو هم در کنار جنازه به دیوار کوبیده شده بود.

وی با درخواست از قانون برای مشخص کردن علت مرگ فرزندش، تصریح کرد: با مشخص شدن علت مرگ فرزندم، اولا می فهمیم چه بر سر فرزندمان آمد دوما تجربه ای می شود برای مردم تا بدانند چگونه با فرزند خود رفتار کنند.

قتل وحشتناک پسر 13 ساله تبریزی در مقابل مدرسه اش / قاتل چاقو را به دیوار کوبیده بود +عکس

• محمد را با هفت ضربه چاقو کشتند

اما مادر این پسر سیزده ساله با بیان اینکه فرزند سیزده ساله من از لحاظ جثه و رفتار مانند بچه های هفت ساله بود، گفت: “محمد” تا آن اندازه از لحاظ رفتاری کودک بود که خودم برایش لقمه می گرفتم و الان هم که به خاطر کرونا اصلا از منزل بیرون نمی رفت و دائما در خانه بود، خودم از وی مراقبت می کردم.

این مادر داغدیده با بیان اینکه طبق اظهار نظر پزشکی قانونی، مرگ بر اثر اصابت چاقو به قلب وی بوده است، تصریح کرد: هفت ضربه چاقو، برای این جثه کوچک خیلی زیاد و دردآور است؛ تا آن جا که مامورین آگاهی را نیز به شوک فرو برده بود و برای آنان نیز موضوع تکان دهنده ای محسوب می شد.

وی افزود: در هیچ جای دنیا، این کار صورت نمی گیرد که در روز روشن، کودکی را سلاخی کنند و جنازه اش را رها کنند.

• در این پرونده ابهامات زیادی وجود دارد

سرهنگ “نوجوان”، رئیس بخش جنایی پلیس آگاهی گفت: در این پرونده ابهامات زیادی وجود دارد و هنوز مشخص نیست و تحقیقات ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است، خاطر نشان کرد: پرونده هایی از این قبیل، ممکن است چند مورد مضنون داشته باشند که بعد از مضنونین فرعی، به علت اصلی فوت برسیم.

رئیس بخش جنایی پلیس آگاهی استان پرونده فوت این نوجوان را مبهم دانست و تصریح کرد: پرونده هایی مانند سرقت از طلافروشی تبریز و قتل عابر پیاده در پی آن، کاملا واضح و روشن است که در آن قتل انجام شده است؛ اما این پرونده از پیچیدگی های خاص خودش برخوردار است.

آنچه که در این بین مهم است توجه خانواده ها و سایر نهادهای حمایتی و مسئول، به وضعیت روحی و عاطفی کوکان و نوجوانان، برای جلوگیری از تکرار وقوع حوادث دلخراش است؛ چرا که شاید هنوز، ذهن و روح آنان برای تغییرات عمیق اجتماعی و زندگی، آمادگی کافی نداشته باشد.

 

با حوادث نیوز همراه باشید…

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=264563

ثبت نظر

-