خواننده لس‌آنجلسی چطور دروازه‌بان شد؟

  • کد خبر : 264550
  • 20 آبان 1399 - 12:13
خواننده لس‌آنجلسی چطور دروازه‌بان شد؟

بیژن مرتضوی، خواننده و آهنگساز مشهور کشورمان که سالها در خارج از ایران فعالیت هنری خودش را انجام می دهد مصاحبه ورزشی مفصلی را با نیوز انجام داده است. او در بخشی از صحبت‌هایش ماجرای جالب دروازه‌بان شدن و حتی دعوت شدنش به تیم ملی جوانان را تعریف کرد. او در این خصوص گفت:

هنوز سه ساله نشده بودم که کار با ویولن را شروع کردم و بعد از آغاز تحصیل از دوره دبستان فوتبال بازی می‌کردم. من متولد سال ۳۶ هستم و در دوره نوجوانی و جوانی من و امثال من یک دروازه‌بان بسیار باتکنیک، خوش‌تیپ و موفق از دروازه تیم ملی ایران حراست می‌کرد که بسیار محبوب بود. خود من از روی علاقه به ناصرخان حجازی دروازه‌بانی می‌کردم. در آن ایام پوسترهای ایشان در تمام مجلات کشور چاپ می‌شد و ما هم با علاقه اخبار مرتبط با آقای حجازی را پیگیری می‌کردیم.

خواننده لس‌آنجلسی چطور دروازه‌بان شد؟

تابستان سال ۵۰ زمانی که ۱۳ سال داشتم همراه با دوستان خانوادگی به ویلای آنها در چالوس سفر کردیم که به ما گفتند ویلای خانواده نامزد ناصر حجازی درست در کنار و دیوار به دیوار خانه‌ای است که برای چند روز آنجا می‌رویم. به چالوس که رسیدیم از شانس خوب‌مان آقای حجازی هم چالوس بودند. برای من در سن سیزده سالگی ملاقات با ایشان بسیار جذاب بود.

وقتی روبه‌رو شدیم و به ناصرخان سلام کردم برخورد بسیار خوب و صمیمانه ایشان انرژی عجیبی به من داد. شخصیت قابل تحسین و فروتنی آقای حجازی میزان علاقه مرا به این مرد صدچندان کرد و به‌رغم گذشت سال‌های زیاد همچنان عاشق و به یادشان هستم. تا سال ۵۵ در کنار موسیقی، فوتبال هم بازی کردم. به عضویت باشگاه راه‌آهن درآمدم و به تیم ملی جوانان دعوت شدم که ذخیره آقای حسین راغفر بودم اما پس از دریافت مدرک دیپلم برای ادامه تحصیل به انگلستان سفر کردم و بعد از گرفتن مدرک لیسانس برای ادامه تحصیل به آمریکا مهاجرت کردم.

نیوز

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=264550

برچسب ها

ثبت نظر

-