جاده‌ های ١۴ استان کشور بارانی و برفی است

  • کد خبر : 264371
  • 20 آبان 1399 - 10:41
جاده‌ های ١۴ استان کشور  بارانی و برفی است

 

برف و باران در نیمی از جاده‌های کشور | سایت انتخاب

 

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ – ۰۹:۴۲

جاده‌ های ١۴ استان کشور بارانی و برفی است

به گزارش نیوز: مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ ای کشور از انسداد چالوس تا ساعت ١٧ امروز خبر داد و جاده‌ ‌های ١۴ استان کشور را بارانی و برفی اعلام کرد.

امروز سه شنبه ٢٠ آبان تردد از محور چالوس از ساعت ۶ تا ۱۷ ممنوع است.

اکنون تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت گزارش شده و محورهای چالوس و هراز برفی و بارانی و محور فیروزکوه ،آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت بارانی است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین در محدوده های شهرک جهان نما و گرمدره خبر می دهد.

ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور | خبرگزاری ایلنا

ترافیک سنگین

ترافیک سنگینی نیز در آزادراه کرج-قزوین محدوده پل فردیس و حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا گلدشت و ترافیک نیمه سنگینی در محور شهریار – تهران شهرقدس گزارش شده است.

بر اساس این گزارش  آخرین وضعیت جوی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های البرز و مازندران، بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قم، قزوین، زنجان،مرکزی، همدان، کرمانشاه،کردستان و کهگیلویه وبویراحمد خبر می دهد.

نیوز :در شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۹۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۱.۴ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۳/۱۶ درصد ، اوج تردد بین ساعت۱۷ تا۱۸ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ انجام شده که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=264371

ثبت نظر

-