فردا یارانه آبان ماه واریز می‌شود

  • کد خبر : 263175
  • 19 آبان 1399 - 19:44
فردا یارانه آبان ماه واریز می‌شود

 

 

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ – ۱۰:۲۶

یارانه نقدی

 نیوز:

یارانه آبان ماه

یارانه آبان ماه تهران (پانا) -طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ، یارانه نقدی آبان ماه ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه (۲۰ آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوارها واریز می‌شود.

به گزارش سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یکصد و هفدهمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آبان ۹۹ به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه (۲۰ آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد شد.

همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی های قبلی انجام شده، این ماه پنجمین قسط از اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده‌اند کسر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پس از شیوع بیماری کرونا دولت برای حمایت از خانواده‌ها وام یک میلیونی از محل منابع بانکی با کارمزد چهار درصد به سرپرستان خانواری که یارانه نقدی دریافت می کنند، پرداخت کرد. اقساط این وام ۳۰ ماهه و هر ماه ۳۵ هزار تومان است.

 

یارنه چیست: 

ه امتیاز‌های اقتصادی که توسط دولت برای کنترل بازار به کالا‌های اساسی و یا تولیدکنندگان داخلی پرداخت می‌شود، یارانه گفته می‌شود.

یارانه بر روی برخی از کالای اساسی با هدف حمایت از دهک‌های پایین جامعه پرداخت می‌شود این کالا‌های اساسی شامل خواربار و نان می‌شود.
به برخی از خدمات مصرفی نیز یارانه پرداخت می‌شود که می‌توان به قیمت گاز، برق و آب اشاره کرد، پرداخت این یارانه‌ها در زمانی که دولت با کمبود نقدینگی مواجه است باعث کمبود منابع مالی طرح‌های عمرانی می‌شود.

 

 

 بیشتر بدانید<<

 

 افتتاح و راه‌اندازی خط تولید نقشه‌های مقیاس کوچک دیجیتال و رونمایی از سامانه مدیریت اطلاعات مکانی 

راه‌اندازی سامانه اطلاعات شاغلان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری

قیمت طلا امروز دوشنبه ۱۳۹۹/۰۸/۱۹| شیب صعودی قیمت

قیمت طلا امروز دوشنبه ۱۳۹۹/۰۸/۱۹| طلا ۱۸ عیار گران شد

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=263175

ثبت نظر

-