نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه: دلسردی، تنبلی، خستگی و بی‌برنامگی ویروس‌های خطرناک جامعه هستند

  • کد خبر : 261861
  • 19 آبان 1399 - 5:23
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه: دلسردی، تنبلی، خستگی و بی‌برنامگی ویروس‌های خطرناک جامعه هستند

یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ – ۱۷:۲۰

 حاج‌علی‌اکبری

تهران (پانا) – نماینده مقام معظم رهبری برگزاری دوره آموزشی الگوی تعالی دختران را انتخاب به جایی برشمردو از دبیرکل و همکاران اتحادیه و یارانشان در شورای فرهنگی اجتماعی زنان که در این برنامه همکاری دارند صمیمانه تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری با اشاره به اهمیت موضوع الگوی تعالی دختران تصریح کرد: این موضوع جزء واجب معارفی، تربیتی، انقلابی و تشکیلاتی است و منحصر به مجموعه بانوان و ‌دخترانه تشکیلات ما نیست بلکه باید آقایان ما، مخصوصاً آقایانی که دست‌اندرکار تشکل و دارای مسئولیت‌های مدیریتی در سطوح مختلف می باشند و در جایگاه‌های تصمیم‌گیری قرار دارند، آنها هم باید سهمی از این کار آموزشی و از این ارائه‌ها داشته باشند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، با اشاره به اینکه الگوی تعالی دختران در سطوح مختلف باید به صورت منظومه‌ای دنبال شود افزود: اگر یک تلقی منظومه‌وار از الگو به دست بیاورید آن وقت ما این امید را پیدا می‌کنیم عزیزی که مجهز به یک چنین دستگاه فکری شده است اگر ارائه داشته باشد ارائه‌هایش ارائه‌های منضبطی است. اگر در فرآیند مواجهات تربیتی می‌خواهد مشاوره‌های مناسبی را داشته باشد باز این مبنا به او کمک خواهد کرد.

وی افزود: هیچ وقت اجازه ندهید جریان کرونا و امثال اینها تحت هیچ شرایطی نشاط انقلابی‌تان را کاهش دهد. اتفاقاً باید باعث شود که انگیزه ما برای پیگیری مسئولیت‌ها و مأموریت‌های‌مان بیشتر شود. رسالت اتحادیه یک ماموریت الهی و انقلابی است و چنین کار و وظیفه‌ی قیمتی و از طرفی بزرگ و حساسی وقتی متوجه انسان باشد این شرایط هیچ وقت نمی‌تواند او را منفعل کند. اتفاقاً هر چه شرایط سخت‌تر بشود و یک موانعی پیش بیاید، چنین عنصری برای پیگیری و انجام وظایف سرحال‌تر و جدی‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ حاج‌علی‌اکبری با اشاره بر آیه‌ی «وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ» تصریح کرد: واقعا اگر کسی ورود خالصانه، مجاهدانه، باطراوت، خستگی‌ناپذیر، مانع‌نشناس،‌ صبورانه، آینده‌نگرانه و هنرمندانه و… داشته باشد؛ اگر این اتفاق بیفتد فرمود ما خودمان دست می‌گیریم، راه‌ها را باز می‌کنیم، مسیرها را هموار می‌کنیم. این امداد الهی شامل حال چنین کسانی خواهد بود. این بشارت هم برای همه شما هست.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در پایان گفت: برای جامعه مومنان ما، عمده ویروسی که خیلی وحشتناک است، دلسردی، تنبلی، خستگی و بی‌برنامگی است. اینها ویروس‌های بسیار خطرناکی است که ان‌شاءالله از همه شما دور باشد و همه‌ی شما همچنان نشاط انقلابی و صفای باطنی‌تان را حفظ کنید و با توسل و توکل این راه پر فروغ را ادامه بدهید و رسالت الهی خودتان را به سرانجام برسانید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=261861

ثبت نظر

-