بازتاب تصمیم بایدن درباره ایران در یک رسانه آمریکای لاتین

  • کد خبر : 260073
  • 18 آبان 1399 - 7:51
بازتاب تصمیم بایدن درباره ایران در یک رسانه آمریکای لاتین

 

 

نیوز:

شبکه تلویزیونی تله سور آمریکای لاتین با انتشار خبر پیروزی جو بایدن سناتور دموکرات، وعده این رئیس‌جمهوری منتخب در بازگشت به توافق هسته‌ای ایران را یادآور شد.

 

جو بایدن

 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نیوز، با گذشت حدود یک ساعت از اعلام نام جو بایدن سناتور کهنه کار دموکرات به عنوان ریاست جمهوری منتخب آمریکا و پیشی گرفتن آرای الکترال این نامزد از دونالد ترامپ جمهوری‌خواه، خبر پیروزی بایدن به تیتر بسیاری از رسانه های آمریکای لاتین تبدیل شد.

شبکه تلویزیونی تله سور آمریکای لاتین نوشت: معاون ریاست جمهوری بارک اوباما با کسب ۲۹۰ رای الکترال در برابر ۲۱۴ رای ترامپ به کاخ سفید راه یافت.


>>>خبر مرتبط:

 

خوداری ترامپ از پذیرش پیروزی بایدن

 


 

 

به گزارش تارنمای این شبکه تلویزیونی، رویکرد بایدن در تبلیغات انتخاباتی اش در حوزه سیاست  خارجی همواره بر کاربرد نیروی نظامی به عنوان «آخرین راهکار» تاکید داشته است. بایدن همچنین در دفاع از توافق هسته ای ایران به عنوان دستاورد دوران ریاست جمهوری اوباما، از بازگشت به این توافق در صورت پایبندی تهران به مفاد آن خبر داده است.

در ادامه آمده است: از دیگر وعده های جو بایدن بر خلاف رقیب جمهوری‌خواه، ارائه برنامه اقتصادی ویژه به منظور کاهش پیامدهای بیماری همه‌گیر از جمله بیمه بیکاری در این کشور بوده است.

 

 

>>>خبر مرتبط:

متن کامل بیانیه ترامپ پس از اعلام پیروزی بایدن

بیانیه بایدن پس از پیروزی در انتخابات

بایدن انتخابات ریاست جمهوری را برد

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=260073

ثبت نظر

-