صعود قیمت طلا؛سقوط دلار

  • کد خبر : 259780
  • 18 آبان 1399 - 1:25
صعود قیمت طلا؛سقوط دلار

صعود قیمت طلا؛سقوط دلار

دو نظرسنجی رأی به صعود اونس دادند + نمودار


نیوز :

نظرسنجی کیتکو که متشکل از رأی وال استریت و مین‌استریت (عمومی) است رأی به صعود طلا در هفته جاری داد. تحلیل‌گران انتظار دارند با قطعی شدن پیروزی جو بایدن با آغاز هفته کاری روز دوشنبه، قیمت طلا افزایشی دیگر را نیز تجربه کند.

به گزارش نیوز، اگرچه قبل از برگزاری نظر سنجی هفتگی کیتکو هنوز عدم اطمینان زیادی در مورد انتخابات ایالات متحده وجود داشت، اما احساسات در بازار طلا به بسیار صعودی بود زیرا جو بایدن، نامزد دموکرات،از رقیبش پیش بود و ساعتی قبل به عنوان رئیس جمهور معرفی شد اما نظرخواهی قبل از اعلام پیروزی انجام شده بود.

طبق آخرین نظرسنجی هفتگی کیتکو، احساسات صعودی نسبت به طلا در بین تحلیلگران وال استریت به صورت بی‌سابقه‌ای افزایشی است. این چشم انداز مثبت در حالی است که قیمت طلا سقف مقاومتی هفته‌های اخیر خود را شکسته و به بالاترین سطح در شش هفته گذشته رسیده است. در مقابل دلار آمریکا به زیر سطح حمایت اصلی رسیده و کمترین مقدار در دو ماه گذشته سقوط کرده است. دلیل این احساسات احتمال قوی ریاست جمهوری بایدن و به دنبال آن محرک‌های مالی بیشتر و پرهزینه‌تر است.

نظرسنجی هفتگی کیتکو

این هفته ۱۵ تحلیلگر در نظرسنجی شرکت کردند. در مجموع ۱۴ رای دهنده – ۹۳ درصد – امید به افزایش قیمت طلا در هفته آینده داشتند، یک تحلیلگر – ۷ درصد – باور داشت که قیمت طلا کاهش می‌یابد و هیچ تحلیل‌گری در مورد طلا بی طرف یا خنثی نبود.

در هفته گذشته در مجموع ۱۳۱۰ رأی آنلاین داده شد. در میان این افراد، ۱۰۰۸ رأی دهنده – ۷۷ درصد – اظهار کردند که در  این هفته طلا  صعود می‌کنند. ۱۸۸ نفر دیگر – ۱۴ درصد – گفتند که آنها بر روی طلا نزولی هستند، در حالی که ۱۱۴ رای دهنده، یا – ۹ درصد – بی طرف بودند.

نظرسنجی طلا


این مطلب برایم مفید است




۰


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=259780

ثبت نظر

-