دستگیری ۲۵شکارچی غیرمجاز در مازندران

  • کد خبر : 259429
  • 17 آبان 1399 - 20:59
دستگیری ۲۵شکارچی غیرمجاز در مازندران
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران ۲۵شکارچی غیرمجاز را در شهر‌های چالوس، کلاردشت، آمل، بابل، میاندورود، ساری و بهشهر دستگیر کردند.
دستگیری ۲۵شکارچی غیرمجاز در مازندران
ابراهیمی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست کلاردشت یک شکارچی غیرمجاز را به همراه لاشه یک راس کل (حدود سه ساله) دستگیر و متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست در چالوس هم حین گشت و کنترل در آب بندان‌های هچیرود یک شکارچی متخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و تعدای فشنگ دستگیر کردند.

ابراهیمی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل در مناطق دابودشت، دشتسر و منطقه کوهستانی لاریجان و لهر از ۹شکارچی غیرمجاز ۹قبضه سلاح شکاری، ۱۲قطعه پرنده و سایر ادوات شکار کشف و  ضبط کردند.

 
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از جمع آوری ۱۷رشته دام هوایی شکارچیان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: سه جایگاه استقرار شکارچیان تخریب و هشت قطعه آبچیلک گرفتار در دام هوایی رهاسازی شد.

او گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل از دو صیاد غیرمجاز یک قطعه ماهی قزل آلای خال قرمز و دو دستگاه لنسر کشف و در ماموریت دیگری در محور هراز از صیادان غیرمجاز ۶دستگاه لنسر ماهیگری کشف و ضبط کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل از ۷شکارچی غیرمجاز هفت قبضه سلاح شکاری و لاشه یک راس خوک وحشی و یک قطعه مرغابی کله سبز را کشف وضبط کردند.

ابراهیمی افزود: محیط بانان بابلکنار در ماموریت دیگری از دو صیاد متخلف یک رشته سالیک، یک رشته دام ماهیگیری ولاشه چند قطعه ماهی کشف وضبط کردند.

او گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ساری (محیط بانی هولار) طی گشت و کنترل در محدوده روستای امره از ۲شکارچی غیرمجاز دو قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

ابراهیمی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست میاندورد (پناهگاه حیات وحش دشت ناز) ۴شکارچی غیرمجاز را به همراه چهار قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

او گفت:ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر حین گشت و کنترل در صحرای کلاک از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=259429

ثبت نظر

-