دوئل حامیان «بایدن» و «ترامپ» در مقابل مراکز شمارش آراء

  • کد خبر : 258581
  • 17 آبان 1399 - 10:53
دوئل حامیان «بایدن» و «ترامپ» در مقابل مراکز شمارش آراء

 

 

ترامپ خطاب به بایدن: به غلط ادعای ریاست‌جمهوری نکن! - خبرگزاری مهر | اخبار  ایران و جهان | Mehr News Agency

 

به گزارش نیوز ، حامیان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور و نامزد جمهوریخواه انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در حالی که برخی از آنها سلاح حمل می‌کردند، به سوی گروهی از تظاهرکنندگانی که به ادعاهای بی اساس ترامپ در مورد تقلب در انتخابات اعتراض می‌کردند، حمله ور شدند.

این اعتراض‌ها مسالمت آمیز بود، هرچند حامیان ترامپ گهگاه علیه این معترضان فریاد سر می‌دادند.

شایان ذکر است که ترامپ مدعی دزدیده شدن شمارش آراء شده است، بدون آنکه هیچ شواهدی دال بر تقلب ارائه دهد.

رقابت میان دو نامزد به شدت تنگاتنگ است

در ایالت آریزونا نیز که رقابت میان دو نامزد به شدت تنگاتنگ است، حامیان «جو بایدن» و ترامپ در محوطه بیرونی کمیته انتخاباتی بخش ماریکوپا در شهر فونیکس با یکدیگر درگیر شدند.

چندین گروه راست گرا و کاملاً مسلح نیز در محلی که کانیوزن کمیته انتخاباتی در حال شمارش آرا بودند، جمع شدند؛ اما به رغم تشدید تنش‌ها معترضان همچنان از توسل به خشونت خودداری کردند.


 >>>بیشتر بدانید

دادگاه عالی آمریکا خواستار تفکیک آرای دریافتی پنسیلوانیا پس از روز انتخابات شد


آخرین نتایج انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا/بایدن در پنسیلوانیا فاصله خود با ترامپ را  بیشتر کرد

توطئه برنامه ریزی شده برای حمله به مرکز همایش پنسیلوانیا

پلیس شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا اعلام کرد که در پی انجام تحقیقات در مورد یک توطئه برنامه ریزی شده برای حمله به مرکز همایش پنسیلوانیا در این شهر- که محل کنونی شمارش آراء است- یک فرد را دستگیر و یک قبضه سلاح را ضبط کرده است.

اما باید گفت که وضعیت در شهر فیلادلفیا کمتر به رویارویی و تقابل منجر شد؛ زیرا تظاهرکنندگان حامی ترامپ و حامی بایدن به دلیل حضور گسترده نیروهای پلیس و همچنین استقرار موانع بلند جدا از یکدیگر بودند.

با ادامه رقابت تنگاتنگ دو نامزد در چهار ایالت باقی مانده، شهرهای نیویورک، واشنگتن و همچنین شهرهای واقع در ایالات کلیدی و سرنوشت ساز همچون میلواکی در ایالت ویسکانسین؛ لاس وگاس در ایالت نوادا؛ دیترویت در ایالت میشیگان، و آتلانتا در جورجیا شاهد رویارویی‌های ناآرام میان طرفداران دو نامزد بود.

 

>>>خبر مرتبط

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=258581

ثبت نظر

-