دلیل دست رد یحیی به سینه محسن مسلمان ؛ آقای پاس گل باز نمی گردد؟

  • کد خبر : 255788
  • 15 آبان 1399 - 12:41
دلیل دست رد یحیی به سینه محسن مسلمان ؛ آقای پاس گل باز نمی گردد؟
محسن مسلمان

بعد از جدایی هافبک سابق قرمزها از سپاهان خبرهایی از پیوست این بازیکن به پرسپولیس و جایگزینی بشار رسن مطرح شد که خیلی زود این خبر تکذیب شد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

محسن مسلمان که به خاطر حواشی و البته اختلاف با برانکو ایوانکوویچ مجبور شد عطای حضور در جمع قرمزها را به لقایش ببخشد و راهی اصفهان شود. او ابتدا در ذوب آهن به میدان رفت اما نتوانست درخشش گذشته را تکرار کند و در نهایت بعد از یک نیم فصل،راهی رقیب همشهری ذوبی‌ها یعنی سپاهان شد.

مسلمان سپاهان هم آنچنان خوب کار نکرد و در دوران امیر قلعه نویی، سپاهان برای پست پلی‌میکر مجبور شد دست به خریدهای دیگری هم بزند. با رفتن امیر قلعه نویی به گل گهر و حضور محرم نویدکیا در سپاهان، محسن مسلمان سپاهان را ترک کند. طبق توافق طرفین رسما جدایی مسلمان از سپاهان اعلام شد تا شایعات در خصوص تیم بعدی مهندس سابق لیگ برتر فوتبال ایران اوج گیرد.

بعد از جدایی مسلمان از سپاهان صحبت های زیادی درباره حضور مجدد این بازیکن در جمع شاگردان یحیی گل محمدی به گوش می رسید و با توجه به جدایی بشار رسن در نیم فصل به نظر می رسید شاید بتواند جایگزین خوبی برای این هافبک عراقی بعد از جدایی وی باشد، اما با توجه به ترافیک پرسپولیس در خط میانی برخلاف بسیاری از صحبت های کارشناسان که اعتقاد دارند پرسپولیس بعد از جدایی بشار رسن بازی ساز ندارد اما چون یحیی تیمش با آرایش ۲-۴-۴ خطی بازی می کند عدم حضور بشار رسن در ادامه فصل بیستم نمی تواند این تیم را با مشکل جدی مواجه کند.

پهلوان، وحید امیری، امید عالیشاه، علی شجاعی و سیامک نعمتی بازیکنانی هستند که یحیی گل محمدی می تواند در سیستم ۲-۴-۴ خطی می تواند به جای بشار رسن از آنها استفاده کند.

بسیاری از هواداران پرسپولیس در این روزها عدم حضور مسلمان در پرسپولیس را به اختلافات یحیی و مسلمان در ذوب آهن ربط می دهند اما آنچه مشخص است این عدم خواستن فقط دلایل فنی دارد و نیمکت نشینی مسلمان در سپاهان دلیلی بر این ادعای سرمربی قرمزهاست.

پرسپولیس در حال حاضر سه جای خالی در لیست خود دارد که قصد دارد این جاهای خالی را با جذب دفاع وسط و مهاجم پر کند، یحیی در نیم فصل گذشته و در بدو ورود به پرسپولیس با مازاد اعلام کردن فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی سعی کرد لیست پرسپولیس را خالی کند تا در صورت نیاز در مواقع حساس بتواند بازیکن مورد نیاز خود را به تیم اضافه کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=255788

برچسب ها

ثبت نظر

-