مارادونا از جراحی مغز جان سالم به‌در برد

  • کد خبر : 255196
  • 15 آبان 1399 - 5:31
مارادونا از جراحی مغز جان سالم به‌در برد

به گزارش نیوز، پزشک دیگو مارادونا با حضور در مقابل خبرنگاران اعلام کرد عمل جراحی برای خارج کردن لخته خون در مغز دیگو مارادونا اسطوره آرژانتینی فوتبال با موفقیت انجام شده و به پایان رسیده است.

پزشک مارادونا لئوپولدو لوکه به خبرنگاران گفت: ” لخته خونی که در مغز دیگو بوجود آمده بود با موفقیت خارج شد. دیگو عمل جراحی را به خوبی تحمل کرد. او به هوش آمده و همه چیز مرتب است”.

دیگو مارادونا روز دوشنبه به کلینیکی در شهر لاپلاتای آرژانتین منتقل شد و بلافاصله به کلینیک مجهزتر اولیوس در فاصله ۷۰ کیلومتری منتقل شد تا تحت عمل جراحی قرار بگیرد. ایجاد شدن لخته خون در مغز به گفته پزشکان یکی از خطرناک‌ترین صدماتی است که ممکن است به مغز وارد شود. همین مساله هواداران دیگو را نگران سلامت او کرده بود.

انجام موفقیت‌آمیز جراحی مغز دیگو مارادونا

لوکه پزشک مارادونا پیش از انجام عمل جراحی به خبرنگاران گفته بود: دیگو یک عمل عادی در پیش دارد و نباید برای سلامتی او بیش از حد نگران بود. دیگو در اصل به علت بی حالی و خستگی به بیمارستان منتقل شده بود و تشخیص اولیه پزشکان کمبود آب یا کم خوابی بود ولی بعد از انجام معاینات بیشتر مشخص شد در مغز او لخته خون بوجود آمده است.

دیگو مارادونا روز جمعه این هفته شصت ساله شد. اسطوره آرژانتینی این روزها در کشورش به عنوان سرمربی تیم خیمناسیا در شهر لاپلاتا فعالیت می‌کند.

دیگو مارادونا در دوران فوتبالی خود و سالهای بعد از آن به دلیل سبک زندگی خاص بارها با انتقاد مواجه شده و گفته می‌شود به دلیل افراط‌هایی که در سالهای گذشته داشته حالا با بعضی مشکلات سلامتی مواجه است. تنش در ارتباط با مصرف مواد مخدر توسط مارادونا در سال ۱۹۹۱ و محرومیت ۱۵ ماهه حضور در میادین، نقطه عطفی بود که باعث شد دیگو بعد از آن دیگر نتواند مثل قبل در میادین فوتبال بدرخشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=255196

ثبت نظر

-