خدمات مرکز مشاوره و روانشناسی تهران

  • کد خبر : 255031
  • 15 آبان 1399 - 2:05
خدمات مرکز مشاوره و روانشناسی تهران

خدمات مرکز مشاوره و روانشناسی تهران

مرکز روانشناسی تهران مفتخر است که با بهره مندی از متخصصان کاردان در این زمینه توانسته رضایت شما عزیزان را به دست آورد و در اولویت انتخاب شما قرار گیرد.

مرکز روانشناسی تهران مفتخر است که با بهره مندی از متخصصان کاردان در این زمینه توانسته رضایت شما عزیزان را به دست آورد و در اولویت انتخاب شما قرار گیرد. ما به عنوان یکی از مراکز مشاوره و روانشناسی در تهران در نظر داریم که با ارائه ی اصول های لازم شما را در دستیابی به زندگی توام با آرامش بیشتر یاری کنیم.


از مهمترین خدمات ارائه شده در مرکز روانشناسی تهران می توان:


  • زوج درمانی
  • مدیریت استرس
  • مدیریت رفتار
  • تمرینات ملایم سازی
  • درمان اضطراب
  • روانشناسی شخصیت
  • انجام تست های روانشناختی
  • آزمایش هوش
  • انجام آزمایشات مربوط به اختلالات مغزی
  • درمان اختلال های شخصیتی
  •  


را نام برد. شما می توانید با اعتماد به هر یک متخصصین مرکز روانشناسی تهران برای درمان هر گونه اختلال مربوط به روح و روان خود گام موثری بردارید. اگر اقدامات مربوط به درمان در اسرع وقت در پیش گرفته شود، موفقیت روش درمان نیز بیشتر خواهد بود. زوج هایی که در زندگی زناشویی خود دچار هرگونه مشکلات برطرف نشدنی هستند، آیا می دانند همین مشکلات تا چه اندازه ای می تواند در سلامت روح و روان خودشان و البته فرزندشان تاثیر گذار باشد.


 


شاخه های مهم روانشناسی


یکی از مهمترین سؤالاتی که همیشه افراد پس از مراجعه  روانشناس در  غرب تهران  از ما می پرسند این است که به چه روانشناسی مراجعه کنیم؟


پاسخ به این سؤال بستگی به این دارد که افراد دچار چه مشکلی هستند!، به عبارتی علم روانشناسی نیز دارای شاخه های مختلفی می باشد که در هر شاخه، فردی با مشکلی مشخص را پذیرش می کنند که اکنون به بررسی آنها می پردازیم:


•   روانشناسی مشاوره؛ در روانشناسی مشاوره افراد معمولاً اختلال روانی ندارند، اما به دلایلی در زندگی خود دچار مشکلات مختلفی شده اند که نیاز به راهنمایی های تخصصی دارند.


•   روانشناسی بالینی؛ این گروه از روانشناسان اغلب می توانند به افرادی کمک کنند نیاز به روان درمانی دارند، برای مثال فردی که به دلیل بیماری پانیک به روانشناس مراجعه می کند بعد از تشخیص سطح پیشرفت بیماری می تواند روند درمانی خود را تنها با یک روانشناس بالینی یا با همکاری یک روانپزشک شروع کند.


به عبارتی مشکلاتی که به دلیل اختلالات روانی در افراد ایجاد می شود با این شاخه از علم روانشناسی می توانند برطرف شوند


66666666666666666666


مشاوره بهداشت روان برای بزرگسالان: مرکز مشاوره جنت آباد، یک برنامه جامعی از انواع خدمات مشاوره ای مربوط به بهداشت روان بزرگسالان را تدوین نموده است. زندگی مدرن امروزی، با چالش ها و استرس های گوناگونی همراه است. استرس های شغلی و محیط کاری، اختلاف زناشویی و روابط، نگرانی های مربوط به کودکان، بیماری ها، مسئولیت های گروهی، خانوادگی، و اجتماعی می توانند عواملی و انگیزه هایی برای بروز انواع نشانه های اختلالات جسمی، و عاطفی، هیجانی باشند. مرکز ما به عنوان برترین مشاور در جنت آباد، روش های چند جانبه برای درمان، مدیریت کلینیکی، مدیریت بحران، و روش های مرجع برای حل و فصل مشکلات مربوط به بهداشت روان مراجعین خود ارائه می نماید.


مشاوره درمانی در مورد بیماری ها و اختلالات ذهنی و روانی: اختلالات خلقی، اختلالات شخصیتی لب مرزی، بیماری های دوقطبی، بیش فعالی ADHD در کودکان، افسردگی، اختلالات تماسی، مشکلات یادگیری و حافظه ای، بی خوابی، وسواس، انواع ترس ها، انواع اعتیادها و وابستگی های غیر طبیعی، بخشی از مواردی هستند که مشاوران مجرب مرکز مشاوره جنت آباد


777777777777777777777


مشاوره های درمانی موثر ارائه می دهند.


انتظارات شما از مرکز مشاوره در غرب تهران


انتظار شما از یک مرکز مشاوره و روانشناسی چیست؟ تجربیات ما نشان می دهد که یکی از انتظارات مراجعه کنندگان از مشاوران و روانشناسان متخصص و با تجربه، می تواند ارائه اطلاعات کافی در جریان گفتگو و مشاوره، در مورد مشکل موجود و یا بیماری و اختلال جسمی و روانی باشد. مطمئن باشید روانشناسان متخصص و کارآمد مشاور در تهران، دانش و اطلاعات مناسب علمی و تخصصی به شما ارائه خواهند نمود. انتظار دیگر شما می تواند اعتماد سازی و محرمانه نگه داشتن اطلاعات شخصی شما است، این حق شما می باشد که بدانید همه اطلاعات شما به طور کاملا محرمانه باقی می ماند و به هیچ وجه در اختیار هیچ فرد یا سازمانی قرار نمی گیرد. تیم تخصصی ما ۱۰۰ % و به طور کامل قابل اعتماد می باشد. انتظار دیگر و مهم تر شما می تواند این باشد که مشاور در غرب تهران، تا حل کامل مشکل شما، در کنارتان باشد. هدف نهایی و استراتژی کار مشاوره ما همین هست که متخصصان حرفه ای مشاور ما در غرب تهران، تا حل و فصل مشکل، در کنار شما و همراه شما خواهند بود.


 


تلفن تماس مرکز مشاوره و روانشناسی ندای درون : شماره های تماس : ۴۴۲۹۰۳۲۷ – ۴۴۸۶۳۹۵۲ -۰۲۱ | ۰۹۰۱۱۸۰۹۳۰۹



لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=255031

ثبت نظر

-