امکان لغو سفارشات فروش سهام عدالت فراهم شد+ جزئیات

  • کد خبر : 253372
  • 14 آبان 1399 - 11:31
امکان لغو سفارشات فروش سهام عدالت فراهم شد+ جزئیات

 

 

امکان لغو سفارشات فروش سهام عدالت فراهم شد+ جزئیات

امکان لغو سفارشات فروش سهام عدالت فراهم شد

به گزارش نیوز، آن دسته از صاحبان سهام عدالت که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده اند می توانند با مراجعه به سایت کارگزاری های بورسی سفارش فروش سهام خود تا سقف ۶۰ درصد را ثبت کنند.

به دلیل نبود متقاضی برای خرید این سها م طی هفته های گذشته فرآیند فرو ش با تاخیر بسیار انجام می شود. با توجه به افت شدید ارزش سهام عدالت برخی از افراد خواستار ایجاد امکانی برای لغو سفارش فروش سهام خود شده بودند که اکنون این امکان فراهم شده است.

بر این اساس افرادی که سفارش فروش ,سهام عدالت خود را در یک سایت کارگزاری ثبت کرده و سهامشان به فروش نرفته یا در جریان فروش قرار نگرفته است می توانند با مراجعه به آن سایت، سفارشات فروش را لغو کنند.

جاماندگان از سهام عدالت هم حقی دارند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا با استدلال شما جاماندگان از سهام عدالت حق اعتراض ندارند؟ گفت: بله اعتراض حق آنها است و اگر عدالت در این موضوع رعایت نشود تبدیل به سهام بی‌عدالتی می‌شود. آیا قانون است کسی که مثلا فرم آن در زمان ثبت ‌ام دچار مشکل شده یا در ماموریت کاری بود، آن دریافت آن بی‌بهره شود؟

 

وی افزود: ما اگر حقی به جامعه می‌پردازیم باید به مقوله عدالت هم توجه کنیم. از همین روی هیچ ایرادی ندارد که جاماندگان از سهام عدالت نیز اعترض کنند و ما با در نظر گرفتن این موضوع در حال بررسی آن در جایی دیگر هستیم.

بیشتر بخوانید

مقایسه دو خودروی جذاب لکسوس RX200 با فولکس واگن تیگوان+ تصاویر و مشخصات فنی

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=253372

ثبت نظر

-