مدیرعامل باشگاه صنعت نفت: فکر نمی کردیم بتوانیم این بازیکنان را بگیریم/ از تیم های دیگر عقبیم

  • کد خبر : 252995
  • 14 آبان 1399 - 7:50
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت: فکر نمی کردیم بتوانیم این بازیکنان را بگیریم/ از تیم های دیگر عقبیم

به گزارش نیوز، علی عیسی زاده اعلام کرد که این تیم از لحاظ جذب بازیکن شرایط خوبی دارد و تنها مشکل آنها، کمبود زمان است.

عیسی زاده در مورد نقل و انتقالات صنعت نفت و شرایط این تیم برای حضور در لیگ بیستم گفت: آخرین تیمی بودیم که وارد بازار نقل و انتقالات شدیم. تیم ما حدود ۲ ماه بلاتکلیف بود. این ضربه بزرگی به تیم ما از لحاظ جذب بازیکن و آماده سازی زد.

وی ادامه داد: خداروشکر توانستیم در مدت کمی، تیم را جمع کنیم و یک اردوی ۷ روزه نیز در تهران برگزار کردیم. از نظر آمادگی، اگر مدتی زمان داشتیم، می توانستیم لیگ را خیلی خوب شروع کنیم. آماده سازی نیاز به زمان دارد و مقداری از سایر تیم ها عقب هستیم.

عیسی زاده اظهار داشت: اینکه لیگ چند روز به تعویق افتاد، برای ما خوب بود ولی باز هم زمان کم داریم. از زمانی که کارمان را شروع کردیم و مربی تیم را جذب کردیم و بازیکنان جدید را به خدمت گرفتیم، تقریبا یک ماه گذشته که زمان کمی است.

مدیرعامل آبادانی ها در مورد اینکه ۱۱ بازیکن از تیم جدا شده و ۱۱ بازیکن جدید نیز جذب شده اند، گفت: تقریبا تیم ما به طور کامل جدا شده و به یک تیم جدید تبدیل شده ایم. خودمان هم فکرش را نمی کردیم بتوانیم این بازیکنان را جذب کنیم. بازیکنانی که به خدمت گرفته ایم، اکثرا بومی هستند و تعدادی هم از استان های دیگر به خدمت گرفته ایم. روی هم رفته وضعیت تیم خوب است.

او گفت: ما روز شنبه بازی داریم و دیگر اردویی برگزار نخواهیم کرد. از آنجا که دیدار نخست ما در آبادان است، سفری نخواهیم داشت و در شهر خودمان به مصاف پیکان می رویم.

وی ادامه داد: بازی های ابتدایی ما خیلی سخت است. از ۵ دیدار ابتدایی ما، ۳ دیدارمان با نمایندگان ایران در آسیا است. ما باید به مصاف پدیده، استقلال و پرسپولیس برویم. باید رقابت های سختی را در ابتدای لیگ بیستم انجام بدهیم.

مدیرعامل صنعت نفت که با رادیو ایران گفت و گو می کرد، در مورد اینکه تیم او در لیگ بیستم به چه رتبه ای دست پیدا خواهد کرد، عنوان کرد: ما تیم خوبی داریم و اگر زمان بیشتری داشته باشیم، به هماهنگی بیشتر می رسیم. امیدواریم جایگاه خوبی داشته باشیم. به سقوط فکر نمی کنیم و یقینا در نیمه بالای جدول قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=252995

برچسب ها

ثبت نظر

-