برای گرفتن انتقام شهید سلیمانی باید تغییر را از خود شروع کنیم

  • کد خبر : 251027
  • 13 آبان 1399 - 1:14
برای گرفتن انتقام شهید سلیمانی باید تغییر را از خود شروع کنیم

برای گرفتن انتقام شهید سلیمانی باید تغییر را از خود شروع کنیم

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس، گفت: برای گرفتن انتقام شهید سلیمانی باید تغییر را از خود شروع کنیم با رویکرد علمی نسبت به تصویب قانون و نظارت بیشتر بر اجرای آن، مسیر اجرای آن را در مجلس یازدهم که مجلس امید و انتظار است، هموار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه با تبریک پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) طی سخنانی، گفت: دشمن امروز با جنگی ظالمانه در عرصه اقتصاد و تحریم های اقتصادی، ستم های فراوانی را در حق مردم ما روا داشته اما موفق نخواهد شد که به برنامه ها و اهداف مدنظر خود دست پیدا کند.


وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور و نمایندگان محترم از مراجعات حضوری در دفاتر و حضورمان در میان مردم و تجمعات در می‌یابیم که حال کودکان و جوانان، پزشکان و پرستاران، سالمندان، شرکتی‌ها، صیادان، نسل جوان و پدران و مادران ما خوب نیست.


محسنی بندپی به نوسانات بازارهای مختلف اشاره کرد و گفت: نابسامانی بازار سکه و ارز، تعطیلی کارخانجات و مشاغل خانگی همه و همه دست به دست هم داد تا پیکره اقتصاد ایران را نحیف و شکننده و ضعیف کند که حاصل آن چیزی جز اینکه مردم فقیر، فقیرتر شوند نیست. مشکلات مختلف را می توان باعث وضع کنونی دانست اما بی‌کفایتی و ضعف مدیریت در کشوری که یک درصد جمعیت جهان و ۷ درصد منابع جهان را دارد را نمی‌توان نادیده گرفت.


وی افزود: نمایندگان عزیز بیش از ۵ ماه از عمر کاری مجلس می‌گذرد بیاییم منافع ملی را بر منافع گروهی، باندی، قبیله‌ای، جناحی و حزبی ارجحیت دهیم و برابر با دغدغه های مقام معظم رهبری، ساماندهی اقتصاد، اشتغال و ازدواج جوانان را در اولویت قرار دهیم.


محسنی بندپی به لزوم اصلاحات در ساختارهای مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: برای گرفتن انتقام شهید سلیمانی باید تغییر را از خود شروع کنیم با رویکرد علمی نسبت به تصویب قانون و نظارت بیشتر بر اجرای آن، مسیر اجرای آن را در مجلس یازدهم که مجلس امید و انتظار است، هموار کنیم.


وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود، بیان داشت: در حوزه انتخابیه ما متاسفانه به بهانه گردشگری، کشاورزی را گردن زدند و همچنین باعث تعطیلی بنگاه های خرد و کوچک تولیدی شدند، آقای رئیس جمهور و نمایندگان محترم استان مازندران در ۶ برنامه توسعه هیچوقت به اندازه توانایی خود دیده نشده است و محرومیت های آن پشت سرسبزی این استان پنهان شده است در حالیکه طبق آمار در سال ۹۸ این استان پذیرای بیش از ۱۷ میلیون گردشگر داخلی و خارجی بوده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=251027

برچسب ها

ثبت نظر

-