تجهیزات نوین به ناوگان دریایی مرزبانی ناجا الحاق شده است

  • کد خبر : 250098
  • 12 آبان 1399 - 13:03
تجهیزات نوین به ناوگان دریایی مرزبانی ناجا الحاق شده است

به گزارش روز دوشنبه نیوز سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از یگان‌های دریابانی چابهار اظهارداشت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با روحیه انقلابی و جهادی شبانه‌روز در حال انجام خدمت و ماموریت هستند و ان‌شاءالله دعای خیر مردم و مرزنشینان بدرقه راه این عزیزان باشد.

وی با تشریح اهداف بازدید از مرزهای خشکی و آبی سیستان و بلوچستان، افزود: بحمدالله همکارانم در مرزبانی با آمادگی کامل حافظ امنیت مرزها بوده و مشغول خدمتگزاری و تأمین امنیت حریم مرزی ایران اسلامی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تجهیزات نوین و بروز به ناوگان نیروی انتظامی، مرزبانی و حوزه دریایی ملحق شده که امیدواریم با آموزش‌های رزمی و تاکتیکی خوب همرزمانم بتوانیم بهتر از مرزها حراست و حفاظت کنیم.

وی به شرایط سخت خدمتی کانیوزن مرزبانی نیروهای انتظامی در نقاط مختلف جغرافیایی کشور اشاره کرد و افزود: از همکاران عزیزم که در شرایط سخت و طاقت فرسای سرما و گرمای شدید، شبانه‌روز در حال انجام وظیفه بوده و برای امنیت کشور و آرامش و آسایش مردم در تلاشند و قدردانی می‌کنم.

سردار اشتری در جریان بازدید از پاسگاه‌های مرزبانی، دریابانی و مقرهای انتظامی چابهار وضعیت امنیتی مرزهای سیستان و بلوچستان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: به لطف الهی مرزبانان و ماموران انتظامی استان با روحیه‌ای خوب و با تجهیزاتی کامل آمادگی لازم را برای خنثی سازی هر گونه توطئه دشمن دارند و اجازه نخواهند داد تا دشمنان، کوچکترین خدشه‌ای را به امنیت و آرامش مردم وارد کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که امنیت مطلوبی که هم‌اینک با همکاری مردم در سطح شهرها و روستاها بویژه مناطق مرزی سیستان و بلوچستان فراهم شده روز به روز تقویت و ارتقاء یابد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امیدوارم مردم سیستان و بلوچستان و مرزنشینان همکاری خوب خود را با مأموران انتظامی و مرزبانان ادامه دهند تا شاهد آرامش و امنیت هر چه بیشتر در منطقه باشیم.

به گزارش نیوز سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی روز شنبه به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده است.

سردار اشتری در حکمی سرتیپ دوم پاسدار احمد طاهری را به سمت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

سردار احمد طاهری پیش از این جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بود، همچنین سردار محمد قنبری فرمانده سابق انتظامی این استان چندی پیش با حکم فرمانده ناجا رئیس پلیس آگاهی ناجا شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=250098

ثبت نظر

-