گل گهر سیرجان ؛ مقصد احتمالی میلاد زکی پور

  • کد خبر : 249397
  • 12 آبان 1399 - 4:16
گل گهر سیرجان ؛ مقصد احتمالی میلاد زکی پور
میلاد زکی پور

احتمالا شهر سیرجان مقصد بعدی میلاد زکی پور مدافع سابق استقلال خواهد بود تا او نیز راه محسن کریمی را در پیش بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

پس از اینکه باشگاه استقلال موفق شد در فصل نقل و انتقالات محمد نادری و متین کریم زاده را جذب کند، بسیاری از فوتبالدوستان منتظر خبر جدایی میلاد زکی پور از جمع آبی پوشان بودند.

هر چند که تا چند روز پیش بازگشت میلیچ به ایران قطعی نشده بود، اما آنگونه که به نظر می رسید در صورت بازگشت مدافع کروات استقلال به ایران، باید زکی پور را دیگر جدا شده این فصل آبی ها قلمداد می کردیم که این اتفاق نیز سرانجام رخ داد.

میلاد زکی پور که ۴ سال پیش و در حالی که کمتر کسی نام او را شنیده بود، به همراه علیرضا منصوریان از نفت تهران به استقلال آمد و با بازی های خوب خودش، در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار گرفت.

رفته رفته عملکرد زکی پور سینوس وار پیش رفت تا جایی که او در فصل گذشته به نیمکت نشین هرویه میلیچ تبدیل شد و بالاخره امسال و پس از جذب ۲ مدافع چپ، از استقلال کنار گذاشته شد.

در حالیکه زکی پور امروز به همراه مربی اش حسن تفتیان به صورت اختصاصی در مجموعه ورزشی انقلاب مشغول تمرین بود، حالا خبر می رسد که مقصد بعدی این بازیکن به احتمال زیاد گل گهر سیرجان خواهد بود.

گل گهری ها که در ابتدای فصل با به خدمت گرفتن بازیکنان مطرحی همچون علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان و محمد میری و سپردن نیمکت تیمشان به امیر قلعه نویی نشان دادند به دنبال کسب جایگاه خوبی در فصل جدید هستند، حالا پس از محسن کریمی، به دنبال دومین خرید خود از استقلال هستند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=249397

برچسب ها

ثبت نظر

-