شاخص‌های امنیت در سیستان و بلوچستان رو به افزایش است

  • کد خبر : 249301
  • 12 آبان 1399 - 3:03
شاخص‌های امنیت در سیستان و بلوچستان رو به افزایش است

به گزارش نیوز حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان که با حضور فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد با تبریک ایام ماه ربیع الاول وگرامیداشت هفته وحدت اظهارداشت: اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص)، پبامبر مهربانی‌ها را که از سر غیظ با جهان اسلام توسط خبیثان عالم صورت گرفت به شدت محکوم می‌کنیم.
امام جمعه زاهدان با تقدیر از خدمات و مجاهدت‌های نیروی انتظامی در سیستان وبلوچستان برای تامین نظم و امنیت افزود: شاخص های امنیت در استان رو به رشد است و این نشان از تلاش مجموعه نیروی انتظامی و در راس آن فرمانده ناجا در پشتیبانی و هدایت‌های انتظامی در استان و سراسر کشور بوده که جای قدردانی دارد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی این استان با توجه به تعدد و تنوع ماموریت‌ها، گستردگی حوزه سرزمینی و موقعیت جغرافیایی با کشورهای همجوار همسایه به خوبی امنیت این منطقه را تامین کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محامی ادامه داد: هر چند دشمنان توطئه‌های زیادی را برای ایجاد ناامنی در سیستان و بلوچستان کردند اما به دلیل هوشیاری مردم و نیرهای نظامی و انتظامی به اهداف شوم خود دست نیافتند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: با توجه به موقعیت سیستان وبلوچستان کار کردن در این استان بسیار سخت و دشوار است که فرمانده‌هان قبلی و با پشتیبانی و هدایت فرماندهی ناجا توانسته‌اند به خوبی امنیت استان را تامین کنند.
وی با اشاره به اینکه اقتدار  و رافت ناجا در انجام ماموریت‌ها لازم و ضروری است افزود: این دو خصیصه در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مشاهده می شود.

آیت الله سلیمانی: نیروی انتظامی از مردم، برای مردم و با مردم است

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان شیوه‌های زندگی پیامبرگرامی اسلام(ص) که از مردم،برای مردم و با مردم بودند، اظهارداشت: دقیقا این سه خصلت در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قابل مشاهده است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی تصریح کرد: درست است بعضی‌ها خدمات ناجا را به درستی درک نمی‌کنند ولی در جامعه و کشور بخوبی می‌توان دید که خدمات این نیرو فقط برای مردم و خدمت رسانی مطلوب به آنان است.
وی با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی حاصل زحمات کانیوزن مجاهد و خدوم ناجاست گفت: با وجود توطئه‌های دشمنان انقلاب؛ اتحاد و همبستگی بین مردم و نیروهای مسلح این توطئه‌ها نقش بر آب شده و نتوانسته‌اند بین نیروهای نظامی و انتظامی که چیزی جز دغدغه امنیت کشور ندارند تفرقه بیندازند.
نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان خدمات رسانی مطلوب نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت کشور، اظهارداشت: به برکت جمهوری اسلامی ایران همه مسوولان در مسوولیت خود مصدر خدمت رسانی به مردم هستند.
آیت الله سلیمانی با تقدیر از فرمانده ناجا به دلیل تدابیر در انتصاب فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود:ان شاء الله بتوانیم با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها با نیروی انتظامی همچنان در امنیت پایدار کشور و استان نقش داشته باشیم.

به گزارش نیوز سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده است.

سردار اشتری در حکمی سرتیپ دوم پاسدار احمد طاهری را به سمت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

سردار احمد طاهری پیش از این جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بود، همچنین سردار محمد قنبری فرمانده سابق انتظامی این استان چندی پیش با حکم فرمانده ناجا رئیس پلیس آگاهی ناجا شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=249301

ثبت نظر

-