سردار اشتری: سطح اعتماد مردم به نیروی انتظامی رو به افزایش است

  • کد خبر : 249221
  • 12 آبان 1399 - 2:04
سردار اشتری: سطح اعتماد مردم به نیروی انتظامی رو به افزایش است

به گزارش نیوز سردار حسین اشتری شامگاه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه نیروهای مسلح با نهایت ظرفیت ورود کنند، اظهارداشت: نیروی انتظامی در مساله کرونا از همان روزهای اول اقداماتی از جمله مبارزه با محتکران، کنترل اوضاع در فضای مجازی، کمک به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و در اختیار قرار دادن ظرفیت بهداشت و درمان نیروی انتظامی برای مردم را در دستور کار قرار داد.
وی با اشاره به شرایط خاص سیستان و بلوچستان و همجواری با کشورهای بی‌ثبات منطقه، افزود: در این سال‌ها در استان اقدامات بزرگی صورت گرفته و به لطف عملکرد نیروهای انتظامی امنیت پابرجاست و شاخص‌ها نشان دهنده رشد روند کار است. 

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در استفاده از تکنولوژی روز و الکترونیکی شدن خدمات گام‌های خوبی به سمت هوشمندسازی برداشته که تحول بزرگی در ارائه خدمت به مردم و انجام ماموریت‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه پلیس اقدامات خوبی در حوزه نظم و امنیت انجام داده است افزود: نیروی انتظامی در برخورد قاطعانه با اشرار و مخلان نظم و امنیت بسیار خوب عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان نیز با اشاره به گستردگی و تنوع قومی و مذهبی و تلاش‌های دشمنان در آن سوی مرزها، وضعیت استان را ویژه‌ توصیف کرد و گفت:با توجه به این شرایط از نیروی انتظامی انتظار می‌رود که هم مظهر قدرت، اقتدار و پشتوانه‌ای برای اهداف نظام باشد و هم مظهر محبت، لطف و عطوفت باشد.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی اظهارداشت: برآیند این دو ویژگی این است که برخوردها با متخلفان با نگاه طبیبانه و با هدف خیر انجام می‌شود و این ذهنیت در افکار عمومی هم تقویت می‌شود و در نتیجه مردم نیروی انتظامی را جدا از خودشان نمی‌دانند.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به تنوع قومی و قبیله‌ای در استان، نیروی انتظامی در مورد همه پیروان ادیان و مذاهب یکسان عمل کند و تفاوتی قائل نشود و این تعبیر رهبر معظم انقلاب را که فرمودند «نظام اسلامی باید حقوق عمومی را رعایت کند حتی در مورد کسانی که نظام و انقلاب را قبول ندارند محقق کند».
حجت الاسلام و المسلمین محامی پشتیبانی بیشتر در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان را خواستار شد و افزود: با توجه به مقوله قاچاق و گردش پول زیاد در استان، جهات اخلاقی و معنوی نیروها باید تقویت شود تا بتوانند روی نفس خود کار و در برابر لغزش‌ها ایستادگی کنند.

به گزارش نیوز سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده است.

سردار اشتری در حکمی سرتیپ دوم پاسدار احمد طاهری را به سمت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

سردار احمد طاهری پیش از این جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بود، همچنین سردار محمد قنبری فرمانده سابق انتظامی این استان چندی پیش با حکم فرمانده ناجا رئیس پلیس آگاهی ناجا شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=249221

ثبت نظر

-