واکنش نایب رئیس فدراسیون فوتبال به عدم تیمداری تهران

  • کد خبر : 248940
  • 11 آبان 1399 - 21:58
واکنش نایب رئیس فدراسیون فوتبال به عدم تیمداری تهران

به گزارش نیوز، لیلا صوفی زاده درباره قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهارداشت: مسابقات فصل گذشته ناتمام ماند به همین دلیل برنامه‌ریزی‌ها برای فصل جدید با حساسیت بیشتری انجام شد.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، ادامه داد: برنامه به این صورت شد که تیم‌ها در ۲ گروه رفت و برگشت مسابقات را برگزار کنند. به خاطر شرایط الان مسابقات به این صورت برگزار می‌شود. امیدوارم این مشکلات برطرف شده و سلامت به جامعه و تمام جهان برگردد و ورزش نقش خودش را برای نشاط جامعه ایفا کند.

وی درباره اینکه تهران در فوتبال تیم ندارد، گفت: این انتظار وجود داشت تهران که تیم‌های صاحب‌نام در بخش مردان دارد و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده در بخش بانوان تیمداری کند اما می‌بینیم تیم‌های شرکت‌کننده در بخش بانوان از شهرستان‌ها هستند. کرمان و اصفهان در این زمینه پیشرو هستند که ۴ تیم دارند. شهرهای دیگر بضاعت تهران را ندارند اما در کنار تیم بانوان‌شان هستند.

صوفی‌زاده درباره برگزاری جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۲۳، عنوان کرد: در آخرین جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا که آنلاین بود قرار شد از سال ۲۰۲۳ جام باشگاه های آسیا در بخش بانوان برگزار شود. ۳ دوره قبل از آن پایلوت خواهد بود. پایلوت اول سال ۲۰۱۹ با حضور کشورهای ژاپن، استرالیا، چین، کره برگزار شد. قرار بود پایلوت دوم در سال ۲۰۲۰ برگزار شود که لغو شد. پایلوت سوم هم ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ خواهد بود.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=248940

ثبت نظر

-