کارشناس مصدوم اورژانس شاهرود درگذشت

  • کد خبر : 247371
  • 10 آبان 1399 - 23:30
کارشناس مصدوم اورژانس شاهرود درگذشت
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین و به نقل از  خبرگزاری  نیوز، آرش صیدآبادی عصر شنبه در گفت و گو با نیوز، افزود: این کارشناس اورژانس به همراه دیگر همکارش مرحوم متین بحری روز ۲۷ مهرماه برای انتقال بیمار ۸۲ ساله به پایگاه اورژانس شهری کلاته خیج مراجعه کردند که به هنگام بازگشت در کیلومتر ۳۲ محور شاهرود به آزادشهر (ابتدای جاده ابر) دچار واژگونی خودرو شدند که در این حادثه متین بحری و بیمار فوت کردند.
کارشناس مصدوم اورژانس شاهرود درگذشت
وی با بیان اینکه محمد فرهمند که در آن حادثه به شدت مصدوم شده بود به وسیله اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین (ع) انتقال یافت، تصریح کرد: پس از ۱۲ روز تلاش نیروهای درمان متاسفانه امروز  درگذشت.
صیدآبادی با بیان اینکه وی ۲۵ سال سن و دارای ۲ فرزند پسر است، ادامه داد: فرهمند چهار سال سابقه همکاری در اورژانس داشته و مدت ۶ ماه در پایگاه اورژانس شاهرود خدمت می کرد.  
رییس اورژانس کشور هم طی پیامی درگذشت محمد فرهمند را تسلیت گفت.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است..

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=247371

برچسب ها

ثبت نظر

-