محدودیت‌های شدید کرونایی در سه شهرستان استان سمنان اعلام شد

  • کد خبر : 247362
  • 10 آبان 1399 - 23:13
محدودیت‌های شدید کرونایی در سه شهرستان استان سمنان اعلام شد

به گزارش نیوز، حبیب الله خجسته پور شامگاه شنبه به رسانه ها افزود : بر اساس مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا صبح امروز به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهوری، مقرر شد محدودیتهای شدید کرونایی در ۴۳ شهرستان فوق آلوده کرونایی کشور از جمله شهرستان شاهرود در استان سمنان تا روز جمعه ۲۳ آبان ماه در گروههای دو ، سه و چهار تمدید و اجرایی شود. 

خجسته پور اضافه کرد : در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا همچنین ۴۶ شهر دیگر از جمله شهرهای دامغان و گرمسار در استان سمنان نیز به عنوان شهرهای بسیار آلوده کرونا معرفی و مقرر شد تا محدودیتهای شدید کرونایی شامل گروههای دو ، سه و چهار در این دو شهر نیز تا روز جمعه ۲۳ آبان ماه اعمال شود . 

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت : در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا همچنین تصمیماتی در خصوص اعمال محدودیتها در ۲۵ مرکز استان اتخاذ شد که بر این اساس در شهرستان سمنان به همراه ۲۴ مرکز استان دیگر تا ۲۳ آبان ماه، محدودیتهای کرونایی شامل گروههای سه و چهار اعمال می‌شود . 

سخنگوی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان یادآور شد : بر اساس درخواست ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان و موافقت کمیته امنیتی ، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در دیگر شهرستانهای استان شامل میامی ، مهدیشهر ، سرخه و آرادان نیز محدودیتهای کرونایی شامل گروههای سه و چهار اعمال می‌شود و تا ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت .

خجسته پور با اشاره به روند رو به رشد میزان بستری و مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در استان سمنان ، ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم با مسئولان ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا و ستادهای شهرستانی از آنان خواست با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و همچنین پرهیز از برگزاری تجمعات خانوادگی، یاریگر کادر بهداشت و درمان بوده و در کاهش میزان ابتلاء و قطع زنجیره شیوع بیماری نقش‌آفرینی کنند.

به گفته ظهر امروز سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۳۸۶ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۴ هزار و ۸۶۴ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند. 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=247362

برچسب ها

ثبت نظر

-