تصویب محدودیت های جدید کرونایی در ۲۵ استان کشور + جزئیات

  • کد خبر : 247232
  • 10 آبان 1399 - 21:24
تصویب محدودیت های جدید کرونایی در ۲۵ استان کشور + جزئیات

 

 

نیوز:

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا جزئیات تصمیمات جدید ستاد مقابله با کرونا را در خصوص تصویب محدودیت های جدید کرونایی اعلام کرد. وی در خصوص جلسه امروز اظهار داشت: در این جلسه گزارش های مختلفی درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا و اقدامات انجام شده و ارزیابی رعایت دستورالعمل بهداشتی ارائه شد و در ارتباط با تشکیل قرارگاه و ستادی که قرار است به عنوان قرارگاه عملیاتی کرونا تشکیل شود بحث شد.

رئیسی اظهار داشت: هفته گذشته ۴۳ شهرستان در وضعیت بحرانی قرار داشتند و در این شهرستان‌ها برای فعالیت گروه‌های شغلی دو و سه چهار برای یک هفته محدودیت ایجاد شد که محدودیت‌های این شهرها برای یک هفته دیگرتمدید شد.

 

علیرضا رئیسی» سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا شد - خبرگزاری مهر | اخبار  ایران و جهان | Mehr News Agency

 

تصویب محدودیت های جدید کرونایی

وی گفت: با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا از روز چهارشنبه به مدت ۱۰ روز محدودیت های تازه ای در مراکز ۲۵ استان و ۴۶ شهرستان کشور اعمال خواهد شد.

این محدودیت‌ها شامل محدودیتهای گروه شغلی دو سه و چهار شدند و این محدودیتها با توجه به شرایط استانها قابل تمدید است. در مجموع ۸۹ شهرستان فعلا دچار محدودیت در رده های شغلی دو، سه و چهار هستند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه الگوی بیماری در استان تهران و البرز به یکدیگر شباهت دارد از این پس مقرر شد مصوباتی که در استان تهران وجود دارد در استان البرز نیز اجرایی شود که این موضوع در جلسه امروز تصویب شد.

 

>>>خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=247232

ثبت نظر

-