اعلام جزئیات دوره‌های آموزشی تخصصی اتحادیه سوخت‌های جایگزین

  • کد خبر : 247063
  • 10 آبان 1399 - 18:48

 

 

اعلام جزئیات دوره‌های آموزشی تخصصی اتحادیه سوخت‌های جایگزین

 

به گزارش نیوز : اتحادیه سوخت‌های جایگزین و خدمات وابسته، جزئیات دوره‌های آموزش‌های تخصصی که باید توسط کارشناسان مراکز خدمات فنی طی شود را اعلام کرد.

به گزارش نیور، اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین و خدمات وابسته طی اطلاعیه‌ای به کلیه کارگروه‌های استانی با تاکید بر الزامی شدن دوره‌های آموزشی تخصصی از تاریخ ۶ آبان ماه اعلام کرده است: با توجه به الزامی شدن گذراندن آموزش‌های تخصصی برای متقاضیان صدور و یا تمدید پروانه کسب در رسته‌ای کم‌فشار، پرفشار و هیدرواستاتیک لازم است نکات ذیل مدنظر قرار گیرد.

 

عناوین دروه‌های آموزشی

۱٫ دوره جامع ویژه متقاضیان صدور و یا تمدید پروانه کسب پرفشار

۲٫ دوره جامع ویژه متقاضیان صدور و یا تمدید پروانه کسب کم‌فشار

۳٫ دوره جامع ویژه متقاضیان صدور و یا تمدید آزمایشگاه هیدرواستاتیک

با توجه به اینکه مدت‌زمان دوره‌های تخصصی دو ماه به طول می‌انجامد از تاریخ ۷ دی ماه ۹۹ انجام مراحل صدور و یا تمدید پروانه کسب برای افرادی که مراحل ثبت نام در دوره‌های آموزشی مربوطه را انجام داده و کد رهگیری ثبت نام در سایت دانشگاه آزاد واحد تهران غرب دریافت کردند بلامانع است و پس از این تاریخ ارائه گواهینامه‌های قبولی در دوره‌های آموزشی جهت صدور و یا تمدید پروانه کسب الزامی است.

ج- متقاضیان باید جهت ثبت نام در دوره‌های آموزشی از طریق وب‌سایت اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین و خدمات وابسته به آدرس: www.altfuel.ir و در قسمت اخبار اتحادیه و سپس اطلاعیه مهم آموزشی و اطلاعیه خیلی مهم آموزشی و در نهایت لینک داده شده اقدام کنند.

 با اخبار نیوز همراه باشید….

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=247063

ثبت نظر

-