بازیگر زن معروف ایرانی مدرک دکتری گرفت + عکس + بیوگرافی

  • کد خبر : 246713
  • 10 آبان 1399 - 14:33
بازیگر زن معروف ایرانی مدرک دکتری گرفت  + عکس + بیوگرافی

 

 

نیوز:

بهنوش طباطبایی ، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون با اشتراک گذاری تصویری از کارت عضویت خود در انجمن علمی روانشناسی تربیتی ایران در صفحه‎اش نوشت:

“از سال ۹۱ شروع به تحصیل کردم در مقطع کارشناسی در رشته ی روانشناسی عمومی و بعد از آن در مقطع کارشناسی ارشد در رشته ی روانشناسی بالینی و اکنون در حوزه روانشناسی تربیتی.

بسیار خوشحالم که عضوی کوچک از این خانواده ی بزرگ هستم و به این خانواده ی جدید می بالم و امیدوارم با کمک خداوند و بزرگان و اساتید روانشناسی بتوانم در این راه و در خدمت به ایرانم اثر گذار باشم”

 

بازیگر زن معروف ایرانی مدرک دکتری گرفت +عکس

 

بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ در یوسف آباد تهران متولد شد.

خانم بازیگر که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد و دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.
وی خواهری به تینوش دارد و دو خواهرزاده دارد که علاقه زیادی به آنها دارد. تصویری از پدر و مادر بهنوش طباطبایی با لباس کردی در صفحه خانم بازیگر به اشتراک گذاشته شده است.

واکنش جالب بهنوش طباطبایی نسبت به خبر طلاقش | ساتین - Part 2

ماجرای ازدواج و جدایی

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل یکی از زوج های هنرمندی بودند که زندگی مشترکشان بعد از چند سال به جدایی انجامید. آشنایی این دو هنرمند به سال ۸۵ و بازی در فیلم مصائب دوشیزه بازمیگردد.

 

امروز 27 اردیبهشت - تولد بهنوش طباطبایی - بازیگر - فروشگاه اینترنتی ریموژ

 

این زوج هنرمند اسفندماه سال ۸۹ زندگی مشترکشان را آغاز کردند اما این زندگی چند سالی بیشتر دوام نیاورد و این زوج سال ۹۵ خبر جدایی شان را رسانه ای کردند.


>>>بیشتر بدانید

جان سیاهان برای کدام سلبریتی‌ها مهم نبود؟

 


بیوگرافی بهنوش طباطبایی و علت اصلی جدایی از مهدی پاکدل

آغاز بازیگری بهنوش طباطبایی در سینما و تلویزیون

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال ۷۷ با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد.

این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

 

بهنوش طباطبایی | Persian girls, Girl, Website

 

مصائب دوشیزه و پسران آجری اولین فیلم های سینمایی او در سال ۸۵ هستند که مقدمه ای برای بازی های بعدی او در دنیای هنر بودند.

>>>خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=246713

برچسب ها

ثبت نظر

-