لاکچری ترین تورهای طبیعت گردی ایران با آرامش سفر

  • کد خبر : 246703
  • 10 آبان 1399 - 14:28
لاکچری ترین تورهای طبیعت گردی ایران با آرامش سفر

لاکچری ترین تورهای طبیعت گردی ایران با آرامش سفر

تور طبیعتگردی را باید یکی از بهترین برنامه‌های اجرا شده در آژانس آرامش سفر دانست که به مقصد شهرها و روستاهای گوناگونی در نقاط مختلف ایران از جمله فیلبند، ییلاقات ماسال، روستای توریستی نمک‌آبرود، جزایر جنوب ایران و شهرهای تاریخی ایران از جمله شهر همدان برگزار می‌شود.

حالا که شکل سفر تغییر کرده و بسیاری از مردم به برنامه‌های طبیعت علاقمند شدند و یا دوست دارند در قالب گروه‌های کوچک سفرهایی جدید و خاص را تجربه کنند، اگر دلتان برای سفری فراموش‌نشدنی، خاطره‌انگیز و پرهیجان با مناظری سرسبز و دیدنی حسابی تنگ شده بهتر است در برنامه‌های تور طبیعت گردی گروهی آرامش سفر و کمپینگ با ما همراه شده و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.


ما هم برای آشنایی بیشتر شما با این برنامه‌ها در ادامه دربارۀ پرطرفدارترین تورهایمان کمی صحبت خواهیم کرد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام مجموعه سر بزنید و یا با کارشناسان تور داخلی دفتر تماس بگیرید.


تور همدان آرامش سفر


یکی از بهترین تورهای طبیعتگردی مجموعۀ ما سفرهای چندروزه به مقصد همدان و شرکت در تور همدان یک روزه آرامش سفر است. همدان یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین شهرهای غرب ایران با فاصلۀ چهار ساعته از تهران است که در نزدیکی رشته کوه زاگرس واقع شده است. همدان در تمام ایران نه تنها به عنوان شهری تاریخی شناخته می‌شود بلکه یکی از زیباترین شهرهای ایران با طبیعتی بکر و دیدنی استو


روستای ورکانه همدان به عنوان یکی از زیباترین روستاهای سنگی کشور در حدود ۴۰۰ سال قدمت داشته و به دلیل معماری زیبایش در سالهای گذشته لوکیشن فیلمبرداری سریال‌های بسیاری بوده است. اما علاوه بر روستای مشهور ورکانه همدان، این استان زیبا و دیدنی با سایت تاریخی- طبیعی گنجنامه در دامنه‌های کوهستان الوند، شهر سفالینه‌های لاله جین، غار علیصدر، شهر باستانی هگمتانه و آرامگاه استر و مردخای یکی از گنجینه‌های میراث فرهنگی، باستانی و طبیعی ایران است.


اگر تا امروز به همدان سفر نکردید و می‌خواهید تجربه‌ای جدید از سفر را با حضور تورلیدر مجرب امتحان کنید، جای شما در تور همدان آژانس آرامش سفر خالیست!



ماسال بهشت ایران


ماسال دارای ییلاقی بسیار زیبا و خاص میباشد.اگر شما به سمت شمالی این شهر حرکت کنید قطعا تابلو ییلاق ماسال را مشاهده خواهید کرد.ییلاق ماسال دارای مسیری پیچ در پیچ و تو در تو میباشد که در طی مسیر شما زیبایی های زیادی را خواهید دید، از خانه ها و کلبه های چوبی گرفته تا دکه هایی که غذاهای خوشمزه شمالی میفروشند.شما در مسیر تور ماسال آرامش سفر آنقدر باید بروید تا به قله کوه برسید جایی که هر کسی برای دیدن آن لحظه شماری میکند.بالاخره بعد از چند دقیقه طی مسیر با ماشین به بالاترین منطقه ماسال خواهید رسید جایی که شما حتی بالاتر از ابرها قرار دارید و منطقه ای بسیار منحصر به فرد را تماشا خواهید کرد.در دید اول چندین بار چشمان خود را باز و بسته خواهید کرد که آیا واقعا شما بالاتر از ابرها قرار دارید!بعد از چند دقیقه و استشمام هوای بسیار تمیز این منطقه شروع خواهید کرد به عکاسی و ثبت خاطراتی که برای هر گردشگری جذاب خواهد بود.


منطقه ای رویایی به نام فیلبند


روستای فیلبند در جاده هراز واقع شده و فاصله چندانی تا پایتخت ندارد. گردشگران از نقاط مختلف ایران می‌توانند با قطار یا هواپیما به ساری و بابل رفته و بعد خود را با ماشین‌های مخصوص جاده هراز به فیلبند برسانند.


برای سفر از تهران هم بعد از ۱۴۰ کیلومتر رانندگی از مسیر جاده هراز به راحتی فرعی فیلبند را می‌توانید پیدا کنید که در نزدیکی آمل و یکی از توابع شهرستان بابل است. همچنین شما میتوانید در تور فیلبند یک روزه آژانس هواپیمایی آرامش سفر شرکت نمایید. ییلاق فیلبند تنها ۸۶ کیلومتر با بابل و ۵۶ کیلومتر با آمل فاصله دارد و بعد از فرعی جاده هزار، شما با رانندگی در جاده‌هایی پیچ در پیچ و زیبا می‌توانید این ییلاق زیبا غرق در ابر و مه را پیدا کنید.


تور نمک ‌آبرود آرامش سفر


نمک آبرود شهرکی ویلایی در ۱۲ کیلومتری چالوس است که با وسعتی ۶۵۰ هکتاری یکی از بهترین چشم اندازها را رو به ارتفاعات البرز، دریا و البته شالیزارهای شمال دارد. تور نمک آبرود یکی از تورهای بسیار محبوب در ایران میباشد که سالانه گردشگران زیادی به این منطقه سفر میکنند. این دهکده توریستی شامل دو قسمت مهم می شود. قسمت اول کاملا توریستی و گردشگری است و کاربری تفریحی دارد و قسمت دوم نیز به صورت مسکونی طراحی شده تا جمعیت غیر ساکن را برای سرمایه‌گذاری و خرید خانه و آپارتمان جذب کند. نمک آبرود از اواسط دهه ۷۰ به عنوان دهکده‌ای توریستی شناخته و در صنعت گردشگری ایران مطرح شد، در حال حاضر نیز در شمال کشور از موقعیت خوب و مشهوری در بین گردشگران داخلی و خارجی برخوردار است.


چشم‌انداز زیبا و سرسبز نمک‌آبرود، نزدیکی به سواحل دریای کاسپین (خزر)، افتتاح بهترین هتل‌ها و مراکز اقامتی همگی از دلایلی بود که این جاذبه مازندران را به یکی از بهترین مقاصد تور شمال تبدیل کردتا بسیاری از گردشگران در طول سال به نمک‌آبرود سفر کنند.


تیم تور داخلی آژانس آرامش سفر نیز با حضور تورلیدرهای مجرب و سالها تجربه در زمینه برگزاری تور در شمال کشور یکی از بهترین مجریان و اپراتورهای تور طبیعتگردی و تور نمک آبرود است. پس برای متفاوت‌ترین تجربه از سفر به شمال کشور در تور نمک آبرود منتظر حضورتان هستیم تا با هم خاطراتی خوبی بسازیم.



تور طبیعتگردی


این روزها بسیاری از گردشگران به طبیعتگردی روی آوردند و در حال تجربۀ شکل جدیدی از سفر هستند. اگر شما هم می‌خواهید این نوع از سفر را تجربه کنید، در ادامه با ما همراه شوید!


 برای همراه شدن با این تورها یادتان باشد که طبیعتگردی تجهیزات خودش را نیاز دارد و باید حتما با حضور تورلیدر حرفه‌ای و کارازموده باشد. مثلا برای سفرهای طبیعتگردی یک روزه، کفش مناسب و کوله ای که مطابق با استانداردهای پیاده روی طولانی باشد و بتواند وسایل برنامه یک روزه را درخود جای دهد کافیست.


اما با برنامه ریزی برای سفرهای بیشتر از یک روز شما به عنوان طبیعتگرد نیازمند چادر، کوله بزرگ­تر، باتوم کوهنوردی برای مسیرهای سخت­تر و جنگل نوردی­ها، کیسه خواب و فوم، وسایل کمپینگ و مواد غذایی هستید. در نتیجه برای شروع این مسیر با برنامه­های یک روزه به مرور تجربه بیشتری کسب کرده و آمادگی جسمانی خود را افزایش دهید تا بتوانید کم کم برای سفرهای طولانی­تر، پیاده­روی­های بیشتر و برنامه های تخصصی و حرفه­ای آماده شوید.


بخاطر داشته باشید که طبیعتگردی سفری تخصصی و حرفه­ای بوده و نیاز به لیدر باتجربه و کاربلد دارد. گم شدن در طبیعت و جنگل، پیدا نکردن مسیر و برخی از اتفاقات در طبیعت بدون راهنما هر لحظه ممکن است رخ دهد و کمپینگ نیز اصول خودش را دارد، در نتیجه بر ای اجتناب از وقایع ناگوار بهتر است تا با راهنمای حرفه­ای همگام شده تا اصول و قواعد را یاد گرفته و بعد به سراغ سفرهای تخصصی بروید.


اگر می­خواهید در این روزها و در تعطیلات پیش رو حسابی از طبیعت لذت برده و با تماشای چشم اندازهای بکر سفرهای متفاوتی را تجربه کنید، با تورهای طبیعتگردی آژانس آرامش سفر همراه شوید. تورهای طبیعتگردی ما همراه با راهنما و تورلیدر و البته بیمه سفر است. سرپرست برنامه نیز از لحظه اول سفر تا بازگشت به شهر برای راهنمایی و آموزش در کنار شماست با تا ایمنی بالا به طبیعت سفر کرده و بدون نگرانی از خطرهای بالقوه تجربه­ هایی داشته باشید که کمتر کسی امتحان کرده و با چشم اندازهایی عکس بگیرید که شاید هر کسی ندیده باشد. برای سفر به طبیعت زیبا و تجربه های جدید منتظر شما هستیم.


مجموعه آژانس آرامش سفر


ما برای تجربۀ بهترین سفرها و خاطرات، عکاسی از مناظر بکر و دیدنی، لذت بردن از آرامش طبیعت و درس گرفتن از بستر سفر بهترین برنامه‌های و تورهای طبیعتگردی از جمله تور همدان و تور نمک آبرود را برنامه‌ریزی کردیم تا با هم خاطراتی خوب را تجربه کنیم. شما برای اطلاعات بیشتر از برگزاری و اجرای هر تور می‌توانید در ساعات اداری با همکاران ما در قسمت تور داخلی آژانس تماس بگیرید. همچنین برای دیدن عکس سفرهای قبلی و تورهای اجرا شده یا رضایت همسفران و گردشگران ما فراموش نکنید که پیج اینستاگرام ما منتظر حضور گرم شماست! امیدواریم در روزهای پیش رو با هم همسفر شویم و به تمام نقاط ایران زیبا و عزیزمان سفر کنیم.


سایت : www.arameshsafar.com


تماس : ۰۲۱۵۴۰۳۴۰۰۰

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=246703

برچسب ها

ثبت نظر

-