قیمت دلار امروز شنبه ۱۳۹۹/۰۸/۱۰| ورود دلار به کانال کاهشی

  • کد خبر : 246570
  • 10 آبان 1399 - 12:41
قیمت دلار امروز شنبه ۱۳۹۹/۰۸/۱۰| ورود دلار به کانال کاهشی

به گزارش نیوز، قیمت دلار، یورو و پوند امروز در بازار ارز پایین آمد.

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۷,۷۰۰ (بیست و هفت هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۱.۰۹ درصدی داشته است.

قیمت دلار امروز 10 آبان 99

قیمت یورو در بازار آزاد امروز

در بازار امروز یورو در بازار آزاد نسبت به روز قبل ، با ۱۱ تومان کاهش، ۳۲,۵۹۷ (سی و دو هزار و پانصد و نود و هفت) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت یورو امروز 10 آبان 99

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با کاهش ۰.۰۶ درصدی، از ۳۶,۲۷۱ (سی و شش هزار و دویست و هفتاد و یک ) تومان به ۳۶,۲۵۱ (سی و شش هزار و دویست و پنجاه و یک ) تومان رسید.

قیمت پوند امروز 10 آبان 99

قیمت درهم امارات (حواله) امروز

درهم امارات (حواله) امروز با کاهش ۳.۲۹ درصدی، از ۷,۹۲۲ (هفت هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان به ۷,۶۷۰ (هفت هزار و ششصد و هفتاد ) تومان رسید.

قیمت درهم امارات امروز 10 آبان 99

قیمت لیر ترکیه امروز

لیر ترکیه امروز با افزایش ۱.۳۴ درصدی، از ۳,۵۲۵ (سه هزار و پانصد و بیست و پنج ) تومان به ۳,۵۷۳ (سه هزار و پانصد و هفتاد و سه ) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار کانادا

همچنین دلار کانادا با افزایش ۰.۲۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۱,۰۲۵ (بیست و یک هزار و بیست و پنج ) تومان معامله شد.

قیمت دلار استرالیا امروز

در بازار امروز دلار استرالیا نسبت به ۲ روز پیش، با ۷ تومان کاهش، ۲۰,۴۱۵ (بیست هزار و چهارصد و پانزده ) تومان نرخ گذاری شد.

شاخص بورس کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را پس گرفت

به گزارش نیوز، شاخص کل بورس تهران در نیم ساعت آغازین معاملات بازار سرمایه با رشد ۱۵ هزار واحدی( معادل ۱/۱ درصد افزایش) یک کانال صعود کرد و در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۳ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد بیش از هزار واحد( معادل ۰/۳ درصد افزایش)  ۳۷۸ هزار و ۱۴۰ واحد را ثبت کرد.  «فولاد»، «فملی» و «خودرو» سه نماد با بیشترین اثر مثبت بر شاخص بورس بودند. ​شاخص کل فرابورس نیز به ۱۶ هزار و ۲۴۶ واحد رسید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=246570

ثبت نظر

-