بازیکنی که ۱۱ گلش با VAR مردود شده است

  • کد خبر : 245826
  • 10 آبان 1399 - 1:40
بازیکنی که ۱۱ گلش با VAR مردود شده است

سیستم فناوری بازبینی تصاویر به کابوسی برای آلوارو موراتا تبدیل شده است و پنج گل آخرش توسط VAR مردود اعلام شد.

بازیکنی که ۱۱ گلش با VAR مردود شده است

به گزارش و به نقل از آس، آلوارو موراتا که دوباره در این فصل پیراهن یوونتوس را بر تن کرده است همچنان داستان تلخش با VAR ادامه دارد. پنج گل اخیر مهاجم اسپانیایی توسط سیستم فناوری بازبینی تصاویر مردود اعلام شده است. سه گل آخر برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسید. VAR که پیش از این در اتلتیکو لحظات خوش موراتا را تلخ کرده بوده است دوباره در سری آ و رقابت های اروپایی مقابل بازیکن اسپانیایی قرار گرفت. به نظر می رسد این فناوری دست از سر موراتا برنخواهد برداشت. او همیشه در معرض خطر آفساید است.

دو خوشحالی پس از گل بازیکن اسپانیایی با یوونتوس در لیگ تنها برای لحظاتی دوام داشت چون VAR هر دو گل را به خاطر تنها چند میلیمتر مردود اعلام کرد. به همین خاطر چهار امتیاز برای تیم تورینی از دست رفت و منجر به کسب دو تساوی شد. این اتفاق در دیدار مقابل ورونا (نتیجه یک بر یک) و کروتونه (یک بر یک) دیده شد. سپس هت تریک خیالی اش برابر نتو در لیگ قهرمانان رقم خورد.

مهاجم اسپانیایی دوباره روزهای خوشی را در یوونتوس سپری می کند و در غیاب کریستیانو رونالدو به گلزنی می پردازد. گل های بانوی پیر به نامش ثبت می شود. موراتا تاکنون در پنج بازی ۳ بار گلزنی کرده است که آمار خوبی است و اگر نحسی VAR گریبانش را نمی گرفت این آمار بهتر هم می شد.

موراتا در دوران حضورش در اتلتیکو هم چنین تجربه ای داشت. چهار با VAR گل هایش را مردود اعلام کرد. مقابل رئال بتیس، پس از دوران قرنطینه آخرین باری بود که سیستم فناوری بازبینی تصاویر مانع از خوشحالی اش شد. گل های دیگرش که مردود اعلام شد برابر لوکوموتیو مسکو در لیگ قهرمانان و رئال مادرید در داربی بود. نخستین گل برابر یوونتوس بود که در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۱۹-۲۰۱۸ اتفاق افتاد.

تنها یک بار VAR رضایت را برای مهاجم اسپانیایی به ارمغان آورده است. او به لطف این فناوری توانست ضربه پنالتی اش را برابر مایورکا تکرار کند. موراتا درباره این اتفاق گفت: “انتظار نداشتم VAR این چنین من را خوشحال کند.” این کمک در آمار منفی که بازیکن اسپانیایی با VAR داشته است تاثیری نمی گذارد. نحسی این فناوری زمانی بیش از همه قابل توجه می شود که به نوشته میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) یازده گل موراتا در سال ۲۰۲۰ توسط VAR مردود اعلام شده است. دیدار یوونتوس-بارسلونا یک بخش دیگر به این داستان افزود، بازی که با پیروزی ۲ بر صفر تیم کاتالانی به پایان رسید.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=245826

برچسب ها

ثبت نظر

-