پشت پرده انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس ؛ زهر چشم وزارت ورزش از یاغی ها

  • کد خبر : 245689
  • 09 آبان 1399 - 22:48
پشت پرده انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس ؛ زهر چشم وزارت ورزش از یاغی ها

روز پیش جعفر سمیعی از سوی هیئت مدیره پرسپولیس به عنوان مدیرعامل معرفی شد، اما نکته مهم این انتخاب، برگزیدن مدیرکل حراست وزارت ورزش پس از حواشی اخیر پیرامون سرخپوشان بود.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

روز گذشته جعفر سمیعی از سوی هیئت مدیره پرسپولیس به عنوان مدیرعامل معرفی شد، اما نکته مهم این انتخاب، برگزیدن مدیرکل حراست وزارت ورزش برای این پست است.

وقتی سخنان خود سمیعی پس از انتخاب را بخوانیم ، بیشتر درباره چرایی این انتخاب به نتیجه ای خاص می رسیم ، آنجا که خود سمیعی بلافاصله پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که :

متأسفانه یکی از اتفاقات تلخ اطراف باشگاه که آرامش تیم و باشگاه را بهم زده، حضور باندهای فساد است که با همه توان با این پدیده شوم مبارزه خواهم کرد.

از سویی برخی این انتخاب را در پاسخ به حواشی اخیر و اعتراضات متحد بازیکنان و کادر فنی می دانند و عنوان‌می کنند که حضور او احتمالا برای بازگرداندن نظم و آرامش به باشگاه اتخاذ شده است.

حقیقت این است که پرسپولیس روزهای ملتهبی را پس از پایان نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشت.

اکثر بازیکنان به رهبری شجاع خلیل زاده به مدیریت باشگاه اعتراض داشتند و خواهان اصلاح قراردادهایشان بودند.

شجاع خلیل زاده حتی در فرودگاه قطر و قبل از بازگشت به تهران با گرفتن لایو جنجالی و اعلام نارضایتی خود و دیگر بازیکنان سعی کرد مهدی رسول پناه را تحت فشار قرار دهد.

پس از بازگشت تیم به تهران اعتراضات به مدیریت باشگاه گسترش یافت و بسیاری از بازیکنان در اعتراض به شرایط موجود تمرینات را تحریم کردند.

از طرفی کادر فنی هم به بازیکنان اضافه شده و از مدیریت رسول پناه گلایه کرد تا مشخص شود، اختلاف عمیقی بین مدیرعامل پرسپولیس و کادر فنی و بازیکنان وجود دارد.

این پایان کار نبود و تعدادی از پیشکسوتان هم به بازیکنان پرسپولیس اضافه شده و از شیوه اداره باشگاه گلایه های تندی داشتند.

هر چه زمان می‌گذشت فشار از همه طرف ها بر مهدی رسول پناه افزایش یافت تا شائبه کودتا نسبت به مدیریت او پر رنگ شود، کودتایی که برخی مدعی شدند از طرف برخی از پیشکسوتان اثرگذار  پرسپولیس طراحی شد تا قبل از بورسی شدن سرخ‌ها مدیریت به دست پیشکسوتان باشگاه بیفتد.

فرضیه ای که این گروه پیشکسوتان آن را حق خود می دانند، چرا که معتقدند اداره باشگاه بزرگ و محبوبی چون پرسپولیس شایسته پیشکسوتان و مو سپید کرده های آن است.

با این حواشی، مهدی رسول پناه به شدت تحت فشار قرار گرفت و او که سعی می‌کرد با پرداخت طلب برانکو کمی از فشار را روی خود کم کند، اسیر باتلاقی خود ساخته در یک فایل ویدیویی جنجالی شد.

بزرگ‌ترین اشتباه رسول پناه صحبت‌های نسنجیده و خارج از عرف و حتی توهین آمیز علیه بازیکنان و کادر فنی مخصوصا شجاع خلیل زاده در یک فایل ویدیویی (که به صورت مخفی ضبط شد ) بود که بصورت ناشیانه، آن هم در خیابان اتفاق افتاد.

با این اشتباه بزرگ رسول پناه خود آب را به آسیاب مخالفین ریخت و کار به جایی رسید که با انتشار بخش های مختلف این صحبت‌ها چاره‌ای جز استعفا نداشته باشد.

رسول پناه اجبارا کنار رفت و پس از چند روز حالا وزارت ورزش جانشین او را انتخاب کرده است.

حالا با مرور این حواشی شاید بیشتر بتوانانتخاب مدیرکل حراست وزارت ورزش را کنایه ای سنگین به گردانندگان کودتای احتمالی علیه مدیریت فرد نزدیک به وزارت ورزش دانست.

بدون شک روزها و ماه های آینده عیار مدیریتی جعفر سمیعی در پرسپولیس را مشخص خواهد کرد و باید دید او توان مدیریت این باشگاه بزرگ و جمع کردن حواشی فینالیست آسیا را دارد یا خیر ؟

اختصاصی خبرگزاری نیوز


خبر خوش برای کاربران نیوز: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران نیوز نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=245689

برچسب ها

ثبت نظر

-