غیبت عجیب رسول پناه در نشست مدیران پرسپولیس؛ سرنوشت رئیس هیات مدیره پرسپولیس چه خواهد شد؟

  • کد خبر : 245549
  • 09 آبان 1399 - 20:27
غیبت عجیب رسول پناه در نشست مدیران پرسپولیس؛ سرنوشت رئیس هیات مدیره پرسپولیس چه خواهد شد؟
مهدی رسول پناه

درحالی که دیروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای انتخاب مدیرعامل تشکیل جلسه داد اما از مهدی رسول پناه، رئیس هیات مدیره پرسپولیسی ها خبری نبود.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

روز گذشته هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در محل وزارت ورزش تشکیل جلسه داد تا با قبول استعفای مهدی رسول پناه از سرپرستی باشگاه، مدیرعامل جدید انتخاب شود.

این باشگاه که بعد از استعفای محمد حسن انصاری فرد از مدیرعاملی در این ۷ ماه با سرپرستی اداره می شد روز گذشته با انتخاب جعفر سمیعی مدیرعامل خود را شناخت.

نکته قابل توجه در نشست روز گذشته مدیران پرسپولیس غیبت مهدی رسول پناه بود. او که فعلا عنوان رئیس هیات مدیره را دارد در مهمترین نشست مدیران این باشگاه غیبت داشت و البته گفته می شود نظر وی را برای انتخاب مدیرعامل به صورت ویدئو کنفرانس گرفته اند.

مسئله این است که با توجه به فیلم ها  و فایل های صوتی منتشر شده از مهدی رسول پناه میان برخی هواداران و حرف های خارج از عرفی که وی در مورد کادرفنی و برخی از بازیکنان این تیم زد به قدری هجمه به سمت وزارت ورزش و شخص رسول پناه وارد شد تا وی در نهایت از سمت خود استعفا کرد اما بعد از چند روز مشخص شد این استعفا فقط از سرپرستی باشگاه بوده و وی به عنوان عضو هیات مدیره و رئیس آن هنوز هم هست.

این در حالیست که در مهمترین جلسه سال هم که برای انتخاب مدیرعامل بود حضور پیدا نکرد و این سوال به وجود آمده که آیا وزارت ورزش قصد دارد او را در هیات مدیره حفظ کند یا خیر؟

در حال حاضر اعضای هیات مدیره پرسپولیس شامل رسول پناه، فیاض، علیپور و رغبتی می شوند. در مورد انتخاب سمیعی فعلا خبر جدیدتری نیست که آیا عضو هیات مدیره هم شده است یا خیر.

روز گذشته فقط در اخبار رسمی این طور عنوان شد که وی مدیرعامل جدید باشگاه شده است. در واقع هیات مدیره که باید تعداد نفراتش فرد باشد در حال حاضر چهار نفر است و هنوز برنامه وزیر ورزش برای ترمیم مدیران پرسپولیس مشخص نیست.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=245549

برچسب ها

ثبت نظر

-