ماجرای سفر عباسعلی به آلمان و ‌آخرین وضعیت ملی‌پوش کاراته ‌کا ایران

  • کد خبر : 245427
  • 09 آبان 1399 - 18:35
ماجرای سفر عباسعلی به آلمان و ‌آخرین وضعیت ملی‌پوش کاراته ‌کا ایران

به گزارش خبرنگار ورزشی نیوز، حمیده عباسعلی در خصوص اعزام به آلمان برای درمان نهایی پای مصدومش، اظهار داشت: برای سفر به آلمان ویزا داشتم اما به دلیل ویروس کرونا سخت گیری این کشور هم برای ورود مسافر بیشتر شد و با توجه به نوع ویزایی که داشتم اجازه ورودم به آن کشور  صادر نمی‌شد. 

بانوی قهرمان کاراته جهان با بیان اینکه باید هر چه زودتر عمل جراحی دوم روی پایش انجام شود، افزود: با توجه به شرایطی که دارم باید سریعا این عمل جراحی انجام می‌شد، قرار شد پزشکم در آلمان یک مجوزی را از بیمارستان مربوطه برای پلیس آلمان بفرستد تا قبول کنند تا وارد این کشور شوم. گرفتن این مجوز خیلی زمان برد. روز گذشته اعلام کردند که از طریق پرواز قطری مجوز را گرفته‌اند.  نامه‌نگاری‌های زرگر امینی پزشک معالجم نیز به پلیس آلمان برای همین موضوع بود.

وی در مورد جزئیات این عمل جراحی گفت: شرایط این عمل خیلی راحت‌تر از عمل قبلی‌ام است. چند روز در آلمان دوران ریکاوری را سپری  می‌کنم و تمریناتی را خواهم داشت و سپس به ایران برمی گردم.
 
عباسعلی با اشاره به اینکه نزدیک به هشت ماه است که عمل جراحی را انجام داده،عنوان کرد: عمل جراحی اول روی پای آسیب‌دیده‌ام عمل بسیار متفاوتی بود و یک فنری در پایم است. آن شرکتی که این فنر را تولید کرده، گفته باید ظرف شش ماه فنر از پا خارج شود. این یک جسم خارجی است که هر چه سریع تر باید از  استخوانم بیرون بیاید. پزشکم صلاح را در این می داند چون کاراته رشته پر زدوخوردی است، این فنر  سریعا خارج شود تا بتوانم راحت‌تر تمریناتم را انجام دهم. 

ملی‌پوش کاراته بانوان کشورمان در خصوص وضعیت جسمانی‌اش، یادآور شد:‌ در حال حاضر شرایطم خیلی خوب است و درد شدیدی ندارم. ولی چون شرکت سازنده فنر اعلام کرده هر چه زودتر این فنر از پایم خارج کنند، آماده می‌شوم تا به آلمان بروم تا عمل دوم را انجام دهم. طبق گفته‌ها پزشک مربوطه این عمل جراحی آنچنان سخت نیست. امیدوارم زودتر به ایران بازگردم و تمریناتم را از سر بگیرم.

عباسعلی که با نیوز شبکه سه صحبت می‌کرد، خاطرنشان کرد: از صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و زرگر امینی پزشک معالجم بابت پیگیری‌های‌شان انجام دادند، تشکر کنم.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=245427

برچسب ها

ثبت نظر

-