هشدار پیشکسوت استقلال به بازیکنان و هواداران باشگاه

  • کد خبر : 245142
  • 09 آبان 1399 - 14:23
هشدار پیشکسوت استقلال به بازیکنان و هواداران باشگاه
علیرضا اکبرپور

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اینطور نیست که کسی برای جایگزینی علی کریمی پیدا نشود و نباید غصه رفتن او را بخوریم.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

علیرضا اکبرپور در خصوص کادرفنی جدید آبی‌پوشان اظهار داشت:

محمودفکری از بدنه خود استقلال است. حدود ۱۴سال بازیکن و کاپیتان تیم بوده است. صمد مرفاوی خودش در این تیم سرمربی بوده و تجربه کافی دارد. حنیف و برهانی هم جوان و علاقه‌مند به کار هستند.

وی افزود:

یک کادر کاملا استقلالی هستند و امیدوارم موفق شوند. کار سختی دارند اما امیدواریم تمام تلاششان را برای موفقیت تیم به کار ببندند. می دانم هیچ کدام کم نمی گذارند چون همه آن‌ها سال‌ها به خاطر استقلال از خیلی چیزها گذشتنند.

پیشکسوت استقلال در مورد جذب بازیکنان جدید عنوان کرد:

خریدها که طبیعتا باید با نظر کادرفنی باشد. آن‌ها می‌دانند نفری که می‌گیرند به دردشان می خورد یا نه و این کار به سلیقه و شناخت مربیان از بازیکنان بستگی دارد. اظهار نظر ما نمی‌تواند کار درستی باشد. سرمربی و کادرفنی باید فردا پاسخگو باشند بنابراین سعی می‌کنند بهترین تصمیم را بگیرند و بهترین نفرات را جذب کنند تا تیم به قهرمانی برسد.

اکبرپور در مورد جدایی علی کریمی گفت:

بازیکنان برای همیشه در یک تیم نمی‌مانند. یا سنشان بالا می‌رود و  خداحافظی می‌کنند یا پیشنهاد خوبی به آن‌ها می‌رسد و می‌روند. علی کریمی یکی از بهترین‌ها بود و سال گذشته برای استقلال خیلی زحمت کشید. دوست داشتم بماند و کمک کند تا تیم قهرمان شود ولی اختیار هرکسی دست خودش است. کریمی دوست داشت برود. به نظرم پیشنهاد خوبی هم به دستش رسید اما ما نباید در این بمانیم که چرا رفت و نباید می‌رفت.

وی ادامه داد:

کریمی تصمیم خودش را گرفت و حالا باید جایگزین پیدا کنیم و نفری بیاوریم که کارایی او را داشته باشد. می‌دانم می‌توانند این کار انجام بدهند. اینطور هم نیست که کسی پیدا نشود. فوتبالیست‌های خوب زیادی در استقلال بودند و رفتند و نفر جایگزین آن‌ها که آمد، شرایط بهتر هم شد. البته هربازیکنی سبک خاص خودش را دارد. شاید هم جای خالی او حس شود ولی الان دیگر نباید غصه این اتفاق را بخوریم. باید نفری را بیاوریم که کارایی او را داشته باشد، همان شرایط و حتی بهتر از آن را هم را برای تیم ایجاد کند.

هافبک پیشین استقلال در مورد جذب محمد نادری و مشکلاتی که ممکن است این انتقال برای آبی‌ها به وجود بیاورد، گفت:

من در جریان جزئیات قرارداد نادری با باشگاه بلژیکی نیستم و از نوع این انتقال و عوامل آن اطلاعی ندارم. اما در مورد خود این بازیکن می‌توانم بگویم یکی از بازیکنان خوب فوتبال ما است.

اکبرپور ادامه داد:

استقلال با حضور او می‌تواند مشکل چندساله‌اش را حل کند. چندین سال است که در سمت چپ خط دفاعی مشکل داشتیم. هرچند سال گذشته میلیچ حضور داشت و خوب هم کار کرد اما بودن نادری در کنار میلیچ می‌تواند شرایط بهتری را در جناح چپ استقلال به وجود بیاورد. با حضور این دو بازیکن، امسال مشکلات سال‌های قبل را نخواهیم داشت و خیالمان بابت این جناح راحت می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در سمت چپ تیم استقلال افزود:

در سال‌های گذشته چون در سمت چپ مشکل داشتیم، تیم بالانس نبود و وقتی قسمتی از تیم بلنگد، بقیه نقاط را هم خراب می‌کند. ولی نادری بازیکن خوبی است. امیدوارم قراردادش مشکلی نداشته باشد و شرایط به گونه‌ای باشد که استقلال بتواند با باشگاه کورتریک به توافق برسد و از این بازیکن استفاده کند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد:

از طرفی به نطر من آن باشگاه هم باید با استقلال تعامل کند. الان نادری یک مشتری خوب دارد و اگر به استقلال نیاید شاید بیرون بماند و باشگاه بلژیکی هم ضرر می‌کند. ضمن اینکه اگر بیرون بماند منیجر باید حق و حقوقش را بدهد. وقتی قرارداد می‌بندید اگر منیجر نتواند شما را به تیمی منتقل کند باید حق و حقوق آن سال شما را متقبل شود. قطعا آن‌ها هم دوست دارند شرایط درست شود.

اکبرپور در مورد اینکه آیا استقلال امسال پتانسیل قهرمانی دارد، گفت:

استقلال هرسال برای قهرمانی می‌جنگد. این را همه می‌دانند ولی در طول فصل شرایط خاصی پیش می‌آید که تیم را از این مسیر دور می‌کند. چندین سال حاشیه‌ها اجازه کار به استقلال نداده در صورتیکه این تیم هرسال توانایی و پتانسیل قهرمان شدن را داشته است. الان هم با این نفراتی که دارد می‌تواند به قهرمانی برسد اما باید ببینیم شرایط چگونه می‌شود. آیا حواشی که طی سال‌های اخیر برای تیم درست کردند امسال هم وجود دارد یا نه.

وی افزود:

دیدیم که در این چندسال چقدر مدیر و مربی عوض شد. حتی در برخی اوقات مدیر یا مربی هم نداشتیم و اوضاع خوبی حاکم نبود. این مسائل باعث شد استقلال نتواند نتیجه بگیرد. اگر شرایط خوب باشد، اجازه بدهند و از مدیریت و کادرفنی حمایت شود، استقلال صددرصد نتیجه می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=245142

برچسب ها

ثبت نظر

-