اولین واکنش ستاره پیشین پرسپولیس به انتخاب سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه

  • کد خبر : 245059
  • 09 آبان 1399 - 12:57
اولین واکنش ستاره پیشین پرسپولیس به انتخاب سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه
نیما نکیسا

سنگربان سابق پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تیم مدیریتی جدید مشکلات این باشگاه را برطرف کند.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص مدیریت جدید این تیم گفت وگویی انجام داد و امیدوار است که زوج سمیعی و شکوری بتوانند مشکلات را برطرف و دل هواداران بیشمار پرسپولیس را شاد کنند.

نیما نکیسا در خصوص انتخاب سمیعی به عنوان مدیرعامل و شکوری به عنوان معاون اجرایی گفت:

من روی آقای سمیعی شناخت زیادی ندارم و آرزوی موفقیت تیم پرسپولیس را با مدیریت او دارم. در خصوص آقای شکوری هم باید بگویم که او می تواند با مدیریت خوب ، فنی و فوتبالی پرسپولیس را به قهرمانی آسیا و مشکلات را به حداقل برساند. من فکر می‌کنم که این تیم هواداران زیادی دارد و باید برای پیشبرد اهدافش دست به هرکاری زد.

وی در خصوص انتقاداتی که به انتخاب این دو شخص برای بحث مدیریتی پرسپولیس می‌شود ادامه داد:

بعد از استعفا رسول پناه از سرپرستی باشگاه پرسپولیس در نهایت اعضای هیات مدیره در محل وزارت ورزش و جوانان جمع شدند و مدیرعامل انتخاب شد و حتماً بضاعت هایی را در آقای سمیعی دیدند و ابعاد مختلف را در نظر گرفتند و بعد او را انتخاب کردند. ابراهیم شکوری هم که تحصیل کرده و فوتبال بازی کرده است و سابقه دبیرکلی فدراسیون را دارد و از علاقمندان به پیشرفت مدیریت در ورزش است. وزیر و آقای سمیعی تصمیم گرفتند شکوری را به عنوان معاون اجرایی باشگاه انتخاب کنند. او بضاعت های فراوان و تحصیلات آکادمیک دارد. در لایه‌های بالایی مدیریت می‌تواند خودش را مطرح کند، من برای مجموعه پرسپولیس و مدیریت محترم و دکتر شکوری آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که بتوانند هواداران پرسپولیس را خوشحال کنند.

دروازه بان سابق پرسپولیس در خصوص انتخاب حامد لک به عنوان بهترین دروازه‌بان غرب آسیا عنوان کرد:

روزی که حامد لک به پرسپولیس آمد گفتم که زمان دهید، او بازیکن بزرگی است و می تواند خواسته های مربی و هواداران را تامین کند. علاوه بر این که از نظر فنی بسیار خوب است پسر بسیار خوبی نیز است، من هم تا جایی که توانستم سعی کردم که همیشه مثل برادر از او حمایت کنم و حامدهم لیاقتش را ثابت کرده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=245059

برچسب ها

ثبت نظر

-