اخبار لژیونرها ؛ از نگاهی به عملکرد کریم انصاری فرد تا میلاد محمدی در لیگ اروپا

  • کد خبر : 244899
  • 09 آبان 1399 - 10:36
اخبار لژیونرها ؛ از نگاهی به عملکرد کریم انصاری فرد تا میلاد محمدی در لیگ اروپا
کریم انصاری فرد و میلاد محمدی

شب گذشته در هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا میلاد محمدی ۹۰ دقیقه در ترکیب خنت بلژیک، کریم انصاری فرد ۴۵ دقیقه در ترکیب آاک آتن یونان، اللهیار صیادمنش ۱۶ دقیقه برای زوریا اوکراین و صادق محرمی ۲ دقیقه برای دینامو زاگرب کرواسی بازی کردند. همچنین روند نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند در تیم رویال آنتورپ بلژیک همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

اخبار لژیونرها در تاریخ پنج شنبه ۸ آبان ۹۹ به شرح زیر می باشد:

کریم انصاری فرد و اللهیار صیادمنش (گروه G لیگ اروپا)

در شب دوم این گروه، آاک آتن یونان در حضور ۴۵ دقیقه ای (نیمه اول) کریم انصاری فرد با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب لسترسیتی انگلیس شد. در دیگر دیدار این گروه، زوریا اوکراین در خانه با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب براگا پرتغال شد. اللهیار صیادمنش از دقیقه ۸۰ در ترکیب زوریا حضور پیدا کرد. در جدول این گروه براگا و لسترسیتی ۶ امتیازی هستند و آاک آتن و زوریا بدون امتیاز در قعر جدول جای دارند و برای صعود از این گروه، کار سختی در پیش دارند.

میلاد محمدی (گروه L لیگ اروپا)

در شب دوم این گروه، تیم خنت بلژیک در حضور ۹۰ دقیقه ای میلاد محمدی با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب مهمان خود، هافنهایم آلمان شد. در جدول این گروه خنت بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و کار سختی برای صعود به مرحله حذفی این رقابت ها دارد.

علیرضا بیرانوند (گروه J لیگ اروپا)

در شب دوم این گروه، تیم رویال آنتورپ بلژیک دست به کار بزرگی زد و با نتیجه یک بر صفر از سد مهمان خود، تاتنهام انگلیس گذشت. در این مسابقه علیرضا بیرانوند باز هم جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشت. در این گروه، رویال آنتورپ با ۶ امتیاز بالاتر از تاتنهام ۳ امتیازی در صدر جدول قرار دارد و شانس خوبی برای صعود به مرحله بعد این رقابت ها دارد.

صادق محرمی (گروه K لیگ اروپا)

در شب دوم این گروه، تیم دینامو زاگرب کرواسی در خانه زسکا مسکو روسیه با تساوی بدون گل متوقف شد. در این مسابقه، صادق محرمی از دقیقه ۹۲ در ترکیب تیمش حضور پیدا کرد. در جدول این گروه، وولفسبرگر اتریش با ۴ امتیاز صدرنشین است و تیم های زسکا مسکو و دینامو زاگرب با ۲ امتیاز در تعقیب این تیم هستند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=244899

برچسب ها

ثبت نظر

-