مرد معتادی که با اسید از همسر سابقش انتقام گرفت

  • کد خبر : 244523
  • 09 آبان 1399 - 3:56
مرد معتادی که با اسید از همسر سابقش انتقام گرفت

جیغ زدم و زنگ یکی از خانه‌ها را زدم و گفتم روی صورتم اسید ریخته‌اند و آب خواستم. به سرعت صورتم را با آب شستم و صاحبخانه به اورژانس و پلیس زنگ زد.
بدون شک لطف خدا بود که در زمان پاشیده شدن اسید روی صورتم ماسک داشتم و دستم را که به دلیل تابش شدید نور خورشید جلوی صورتم گرفته بودم مانع از آن شد که اسید آسیب جدی به صورتم بزند. ولی باز هم در همین سطح محدود هم درد و رنج زیادی به من وارد کرد.
با بررسی‌های انجام گرفته توسط کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی مشخص شد فرد اسیدپاش همسر سابقم است که به دلیل اعتیاد از او طلاق گرفتم. من بارها سعی کردم به او کمک کنم که ترک کند و تمام تلاشم را برای حفظ زندگی ام انجام دادم و او خودش نخواست و در نهایت تصمیم گرفتم از او و مشکلات بی پایانش فاصله بگیرم و از او جدا شدم.
چند وقت پیش پیام‌های تهدید آمیزی از او دریافت کردم اما جدی نگرفتم و فکرش را نمی‌کردم آنقدر کینه توز و خودخواه باشد که بخواهد مرا به خاطر دور شدن از زندگی پر از آسیبش مجازات کند.
به جای اینکه با ترک مواد مخدر مرا به زندگی برگرداند با این اقدام وحشیانه قصد داشت زندگی مرا هم مثل خودش نابود کند که موفق نشد.
می دانم مدت‌ها طول می‌کشد تا ترس و وحشت و رنج ناشی از این اتفاق از ذهنم محو شود و بتوانم به زندگی عادی برگردم اما تلاشم را خواهم کرد. بر عکس همسرم من به جای رفتارهای خام و ناپخته و آسیب زننده تمام تلاشم را برای بازگرداندن شادی و سلامتی و آرامش به زندگی خودم خواهم کرد.
نظریه کارشناس
– در صورت مواجهه با تهدید و مزاحمت نترسید و آرامش خود را از دست ندهید و در اولین فرصت به همراه مدارک و مستنداتی که نشان دهنده رفتارها و پیام‌های تهدید آمیز است به پلیس مراجعه کنید و تا زمان دستگیری فرد مزاحم جانب احتیاط را رعایت کنید.
– نسبت به رفتارها و پیام‌های تهدید آمیز افرادی که دچار اعتیاد یا اختلالات شخصیتی هستند بی تفاوت نباشید و اقدامات قانونی و امنیتی لازم را انجام دهید تا غافلگیر نشوید.
– در صورت مواجهه با حوادثی از این دست که ممکن است فرد را دچار یا اختلال استرس پس از سانحه گرداند از یک روانشناس کمک بخواهید تا آسیب‌های روحی و جسمی ناشی از این حادثه را به حداقل رسانده و هر چه زودتر آرامش گذشته را به زندگی خود بازگردانید.

این گزارش توسط سروان سمانه مهربانی روانشناس و کارشناس آموزش همگانی پلیس آگاهی پایتخت نوشته شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=244523

برچسب ها

ثبت نظر

-