حمایت بی سابقه حمید درخشان از معاون جدید باشگاه پرسپولیس

  • کد خبر : 244467
  • 09 آبان 1399 - 2:46
حمایت بی سابقه حمید درخشان از معاون جدید باشگاه پرسپولیس
حمید درخشان ؛ پرسپولیس

سرمربی سابق سرخ‌ها در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس و همچنین انتصاب ابراهیم شکوری به عنوان مدیر اجرایی سرخپوشان توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

حمید درخشان، سرمربی و بازیکن اسبق پرسپولیس، در واکنش به انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه اظهار داشت:

از مدیرعامل جدید شناخت خاصی ندارم اما امیدوارم حالا که این مسئولیت مهم به ایشان سپرده شده است، بتوانند شرایط خوبی را در زمان مدیریت‌شان در پرسپولیس رقم بزنند.

این پیشکسوت سرخ ها در ادامه تصریح کرد: 

امیدوارم مدیر جدید و همکاران‌شان بتوانند به پرسپولیس کمک کنند. مشکلات را بدانند و بتوانند آن را حل کنند.

درخشان در ادامه در خصوص حضور ابراهیم شکوری به عنوان معاون اجرایی باشگاه به عنوان اولین انتخاب مدیرعامل جدید سرخ‌ها خاطرنشان کرد:

انتخاب ابراهیم شکوری به‌عنوان معاون اجرایی پرسپولیس انتخاب خوبی است و باید آن را به فال نیک گرفت. بدون شک همه پرسپولیسی‌ها از انتخاب شکوری خوشحال هستند. شکوری سال‌ها در باشگاه بازی کرده و به شرایط موجود آشناست و به اعتقاد من حضورش  موضوع خوبی است و انتخاب قابل احترامی محسوب می‌شود.

او تاکید کرد: 

مدیرعامل جدید پرسپولیس اگر از پیشکسوتان و افراد فوتبالی کمک بگیرد، بدون شک می‌تواند در مسئولیتش موفق‌تر عمل کند. به خصوص اگر  این افراد از خانواده پرسپولیس باشند. در مجموع ان‌شاءالله مدیریت جدید با درایت‌شان بتوانند به تیم کمک کنند.

درخشان به نقش حمایتی پیشکسوتان و هواداران اشاره ویژه‌ای داشت و افزود: 

بقیه پیشکسوتان باید کمک و حمایت‌شان را شامل حال تیم کرده و در شرایطی که پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا تلاش می‌کنند، در کنار مسئولان باشند. به هواداران هم تاکید دارم با صبوری  و حمایت همیشگی خود در کنار باشگاه باشند چراکه پرسپولیس در شرایط کنونی به کمک آنها نیاز دارند. از آنها می‌خواهم صبر و حوصله داشته باشند و در مورد مدیریت جدید قضاوت عجولانه نداشته باشند و به مدیریت جدید زمان بدهند و آنها نیز به کمک فوتبالی‌ها، از تیم حمایت کنند تا مشکلات حل شود و یک‌ماه دیگر همه با هم قهرمانی در آسیا جشن بگیریم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=244467

برچسب ها

ثبت نظر

-