فدراسیون تنیس:سناریوی اسلام‌ ستیزی سرپوش گذاشتن غرب به ناکامی‌های خود در جلوگیری از توسعه اسلام است

  • کد خبر : 244132
  • 08 آبان 1399 - 21:21
فدراسیون تنیس:سناریوی اسلام‌ ستیزی سرپوش گذاشتن غرب به ناکامی‌های خود در جلوگیری از توسعه اسلام است

به گزارش نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در پی توهین به پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص)، فدراسیون تنیس  بیانیه ای در محکومیت این حرکت ضدانسانی و ضداخلاقی صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

شیوه هتاکی به دین مبین اسلام ریشه در تاریخ دارد و کأفران همیشه برای پوشاندن ضعف و حقارت خود برابر پیام روشن و رهایی‌بخش پیامبران الهی از این حربه استفاده کرده اند.

آنچه مسلم است این سناریوی اسلام‌ ستیزی واقعیت سرپوش گذاشتن غرب به ناکامی های خود در عرصه جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غربی به دین مبین اسلام و آموزه های پیامبر اعظم (ص) را نشان می دهد.

این حرکت ناجوانمردانه، سقوط اخلاق و انسانیت در بین سردمداران مدعی لیبرالیسم و دموکراسی است و بی‌کفایتی کافران را در اداره حکومت و ناتوانی و عجز در برابر خواسته های مردمی نشان می دهد.

فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران با محکومیت این عمل ضداخلاقی و ضدانسانی تأکید می کند که حمیت انسانی و غیرت دینی مسلمانان سراسر جهان از جمله جامعه ورزش و تنیس ایران اسلامی  مقابل اسلام ستیزی جریان های باطل و توهین کننده  به پیامبر خوبی ها  با اقتدار می ایستد.

بدون شک  ورزشکاران مسلمان در سراسر گیتی نیز  برابر حرکت‌های نژادپرستانه، غیرانسانی و غیراخلاقی توهین به ادیان و انبیاء الهی ایادی استکبار جهانی انزجار خود را اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/ش


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=244132

برچسب ها

ثبت نظر

-