مرکل: تشخیص زنجیره ۷۵ درصد ابتلاها دیگر برای ما ممکن نیست- اخبار اروپا – اخبار بین الملل تسنیم – Tasnim

  • کد خبر : 244066
  • 08 آبان 1399 - 20:16
مرکل: تشخیص زنجیره ۷۵ درصد ابتلاها دیگر برای ما ممکن نیست- اخبار اروپا – اخبار بین الملل تسنیم – Tasnim

به گزارش گروه بین‌الملل

صدر اعظم آلمان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: ما نمی توانیم تشخیص دهیم که ۷۵ درصد ابتلاها از کجا نشات می گیرند. ما باید سریعا از این وضعیت خارج شویم، در غیر این صورت شرایط فعلی می تواند منجر به این شود که به زودی بخش های مراقبت های ویژه تحت فشار قرار گیرند.

وی این مسئله را مهم رزیابی کرد که دوباره آلمان بتواند زنجیره ابتلا به بیماری کرونا را پیگیری کند.

وی هدف از اقدامات و محدودیت های جدید را کاهش سیستماتیک روابط دانسته و گفت: برخوردها باید به صورت گسترده کاهش یابد. وی افزود: تنها این گونه است که خطر سرایت ها می تواند کاهش یابد.

مرکل همچنین درباره اطلاعات نادرست در این بحران هشدار داده و این مسئله را عامل به خطر افتادن زندگی انسان ها دانست.

در جریان سخنرانی مرکل در پارلمان، نمایندگان حزب افراطی جایگزینی برای آلمان اعتراض شدیدی به اظهارات وی وارد کرده و سخنرانی اش را متوقف کردند.

مرکل همچنین در بیانیه پارلمانی به شرایط دراماتیک دیگر کشورهای اروپایی هم اشاره کرده و درعین حال اروپا را در شرایط فعلی آماده تر از بهار سال جاری میلادی در مقابله با این بحران دانست.

صدر اعظم آلمان همچنین گفت: زمستان سخت و چهار ماه طولانی و دشوار در پیش روی ما قرار دارد، اما تمام خواهد شد. این بیماری همه گیر یک آزمون پزشکی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و روانی برای ما است.

وی افزود: ما تنها با همبستگی و آمادگی کامل برای تبادل آشکار و شفاف داده ها با یکدیگر می توانیم با این بحران مقابله کنیم.

اخیرا آمار مبتلایان به کرونا در آلمان به شدت در حال افزایش است و رکوردهای روزانه جدیدی را ثبت می کند.

جدیدترین آمارهای رسمی نشان می دهد که تا به حال ۴۸۱۰۱۳ نفر در آلمان به کرونا مبتلا شده و ۱۰۳۵۹ نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=244066

ثبت نظر

-