بهزاد غلامپور : امیدوارم استقلال با فکری برای سومین بار قهرمان آسیا شود

  • کد خبر : 244020
  • 08 آبان 1399 - 19:30
بهزاد غلامپور : امیدوارم استقلال با فکری برای سومین بار قهرمان آسیا شود
بهزاد غلامپور و استقلال تهران

بهزاد غلامپور مربی سابق استقلال که با آمدن محمود فکری از این تیم جدا شد، از صمیم قلب آرزوی موفقیت آبی ها با کادر فنی جدید را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

بهزاد غلامپور مربی سابق استقلال که با آمدن محمود فکری از این تیم جدا شد، از صمیم قلب آرزوی موفقیت آبی ها با کادر فنی جدید را دارد.

پس از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید استقلال و گزینش کادر مورد نظرش، بهزاد غلامپور برای همه آنها آرزوی موفقیت کرده و ترجیح داد طی روزهای گذشته هیچ حرفی نزند تا متهم به برخی مسائل نشود.

البته حالا دیگر استقلال سر و شکل خودش را با مربیان جدید کاملاً پیدا کرده و به همین خاطر غلامپور می‌تواند به راحتی پیرامون برخی مسائل توضیح بدهد. امروز فرصتی دست داد تا با آقابهزاد در مورد مسائل مختلف فوتبال ایران و استقلال همکلام شویم و جملاتی را از او بشنویم که در نوع خودش بسیار جالب توجه بود.

محرومیت آذری

آدم گاهی اوقات اخباری را می‌شنود و می‌بیند که واقعاً تعجب می‌کند. یک نمونه مهم آن همین محروم کردن آقای سعید آذری. مگر آقای آذری چه گفته بود که محرومش کردند؟ من ایشان را می‌شناسم و می‌دانم مدیر سلامتی است. به نظرم حقش نبود که محرومش کنند. یک مدیر سالم و ورزشی که داشت بدون حاشیه کار می‌کرد ولی حالا از فعالیت در عرصه فوتبال محروم شده است.

قهرمانی استقلال 

همان روزی که پرویزخان مظلومی سرپرست استقلال شده و محمود فکری عزیز هم هدایت تیم را برعهده گرفت، گفتم برای هر دو عزیز و همچنین مربیان محترمی که کنارشان هستند آرزوی موفقیت می‌کنم. نظرم در حال حاضر هم دقیقاً همین است. با محمود و صمد سالیان متمادی همبازی بودیم. با آقای مرفاوی که در همین استقلال همکار هم بوده‌ام. آقای مظلومی هم مربی خودم بوده است. به نظرم در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل استقلال همان بحث گرفتاری‌های مالی و طلبکاران خارجی هستند که خوشبختانه اخبار خوبی در مورد تسویه حساب با آنها می‌شنوم. خیلی دلم می‌خواهد استقلال با محمود فکری بتواند عنوان قهرمانی این فصل لیگ برتر را مال خود کند و با فتح لیگ قهرمانان آسیا ستاره سوم را نیز روی پیراهن خودش بزند. 

جذب دروازه‌بان شش‌دانگ 

امیدوارم حسین حسینی و رشید مظاهری در فصل پیش‌ رو در عین رفاقت، رقابت بسیار خوبی هم با هم داشته باشند و حاصل تلاش هر دو نفر آنها افزایش ضریب موفقیت استقلال شود. در مورد اینکه چرا استقلال فصل گذشته یک سنگربان که بتواند رقیبی جدی برای حسینی باشد، جذب نکرد و من نسبت به این مسئله واکنش نشان ندادم نیز بگذارید حالا به طور کامل مسئله را باز کنم. اگر به آرشیو مراجعه کنید، متوجه این واقعیت خواهیم شد که من فصل گذشته هنگامی که استراماچونی سرمربی استقلال شد، در واقع جزو آخرین نفراتی بودم که به کادر فنی ایشان اضافه شدم. هنگامی که من آمدم، استقلال تمام بازیکنان مورد نظر خودش را جذب کرده بود و بلافاصله پس از آن تمرینات شروع شد. بعد از چند روز هم عازم ترکیه شدیم. در چنین شرایطی کاملاً طبیعی بود نتوانیم دروازه‌بان جدیدی که بتواند پا به پای حسینی پیش برود، جذب کنیم. به هر حال سایر تیم‌ها هم سراغ سنگربانان خوب کشور رفته بودند. البته این را هم بگویم اگر پارسال من ۲۰ روز زودتر به عنوان مربی دروازه‌بانان استقلال انتخاب می‌شدم، حتماً یک سنگربان شش‌دانگ دیگر هم برای استقلال جذب می‌کردم تا در کنار حسین حسینی به صورت جدی رقابت کند و این مسئله باعث افزایش کیفیت کار هر دو نفر شود.

نگرانی بابت بیرانوند 

بعضی از اهالی فوتبال نگران هستند علیرضا بیرانوند در اروپا نیمکت‌نشین شود و این مسئله روی کیفیت کارش تأثیر بگذارد ولی به نظر من اصلاً چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد چون بازیکنان در فوتبال اروپا تمرینات بسیار دشواری را سپری می‌کنند و حتی در صورت نیمکت‌نشینی هم، کاملاً آماده هستند. بنابراین خیالتان راحت، برای بیرانوند خوشبختانه اتفاق بدی رخ نمی‌دهد.

نیوز

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=244020

برچسب ها

ثبت نظر

-