ادامه اعتصاب غذای اسیران دربند رژیم صهیونیستی- اخبار آسیای غربی – اخبار بین الملل تسنیم – Tasnim

  • کد خبر : 242610
  • 08 آبان 1399 - 1:36
ادامه اعتصاب غذای اسیران دربند رژیم صهیونیستی- اخبار آسیای غربی – اخبار بین الملل تسنیم – Tasnim

به گزارش گروه بین الملل

در کنار ماهرالاخرس که از دردهای شدید در تمام بدن و تنش‌های مکرر و از دست دادن هوشیاری و دشواری در حرکت و ضعف شنوایی و بینایی و تنگی نفس رنج می برد،‌سه اسیر دیگر هم در اعتراض به بازداشت ظالمانه خود همچنان دست به اعتصاب غذا می زنند که شامل محمد الزغیر از الخلیل که از ۹ روز پیش اعتصاب غذایش را آغاز کرده است، محمود السعدی اسیر فلسطینی از جنین که از ۱۰ روز پیش همچنان به اعتصاب غذای خود ادامه می دهد و باسل الریماوی از رام الله که اعتصاب غذایش از هشت روز پیش همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، مرکز الاسیر اعلام کرده است این سه اسیر در سلولهای زندان صحرایی النقب در مناطق اشغالی دوران اسارت خود را سپری می کنند.

ماهر الاخرس ۴۹ ساله از اهالی جنین است که از بیست و هفتم جولای ۲۰۲۰ بازداشت شده است، وی متاهل و صاحب ۶ فرزند است، محمد الزغیر ۳۳ ساله از اهالی الخلیل که از ۱۹ آوریل ۲۰۲۰ بازداشت است، او متاهل بوده و سه فرزند دارد. محمود السعدی ۴۰ ساله از اهالی جنین از بیستم می ۲۰۲۰ بازداشت است، متاهل است و هشت فرزند دارد و از مشکلات کلیوی رنج می برد. باسل الریماوی ۲۴ ساله از اهالی رام الله است که از اول فوریه ۲۰۲۰ در بازداشت رژیم صهیونیستی به سر می برد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=242610

برچسب ها

ثبت نظر

-