ایجاد شهرک‌های سازمانی موثرترین مولفه در ارتقاء روحیه مرزبانان است

  • کد خبر : 242538
  • 08 آبان 1399 - 0:33
ایجاد شهرک‌های سازمانی موثرترین مولفه در ارتقاء روحیه مرزبانان است

به گزارش نیوز از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی روز سه شنبه در نشست با ناظران قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در ستاد مرزبانی افزود: نیروی انتظامی موثرترین مولفه در تأمین امنیت کشور بوده و مهمترین بخش آن نیز امنیت مرزها است که به مرزبانی نیروی انتظامی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت مرزها وظیفه ای خطیر است، افزود: تأمین اعتبارات مرزبانی با ردیف بودجه‌ای خاص، یکی از مطالبات مهم نیروی انتظامی از قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) است که باید از طریق ستاد کل نیروهای مسلح، مجلس و دولت پیگیری شود.

جانشین فرمانده  نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه مدیریت مرزها بر عهده مرزبانی است، بیان کرد: موثرترین مولفه توان رزم مرزبانی در مرزها،   ارتقاء روحیه نیرو است؛ برای تحقق این مهم، نیازمند ساخت شهرک‌های مسکونی سازمانی در عقبه مرزها هستیم و برای این موضوع مرزبانی  نیاز به ۱۵ هزار واحد مسکونی دارد که از این مقدار، فقط ساخت سه هزار واحد تامین و محقق شده است.

سردار رضایی ادامه داد: بحث طرح حریم امنیت مرز دنبال شده و به عنوان مرزبان نیازمند اختیار و پشتیبانی هستیم تا با هرگونه ناامنی در جوار مرزها برخورد کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجازات جرایم مرزی بازدارنده نیست، گفت: برای این موضوع نیازمند توجه ستاد کل نیروهای مسلح برای ایجاد تیم‌های حقوقی هستیم تا با دفاع از حق و حقوق مرزبانان، این امر کمکی بر توان رزم آنها باشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=242538

ثبت نظر

-