شمار قربانیان کرونا در روسیه باز هم رکود جدید برجای گذاشت- اخبار اروپا – اخبار بین الملل تسنیم – Tasnim

  • کد خبر : 242162
  • 07 آبان 1399 - 19:58
شمار قربانیان کرونا در روسیه باز هم رکود جدید برجای گذاشت- اخبار اروپا – اخبار بین الملل تسنیم – Tasnim

به گزارش گروه بین‌الملل

این ستاد همچنین اعلام کرد که تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در روسیه طی روز گذشته ۳۴۶ نفر افزایش یافته که این رقم بیشترین موارد فوت از ابتدای همه گیری کرونا در این کشور است. یک روز قبل هم ۳۲۰ مورد مرگ ثبت شده بود.

در مجموع، ۲۶ هزار و ۹۳۵ نفر در روسیه به دلیل ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. میزان مرگ بیماران در حد ۱٫۷۲درصد موارد ابتلا باقی مانده است. در طول ۲۴ ساعت اخیر، ۷۵ بیمار در شهر مسکو، ۵۷ بیمار در سن‌پترزبورگ، ۱۷ نفر  در منطقه راستوف و ۱۲ نفر هم در منطقه مسکو فوت کردند.

تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا در روسیه نیز طی روز گذشته ۱۶ هزار و ۲۰۲ نفر افزایش یافت. کمترین نرخ رشد در جمهوری چچن (۰٫۴ درصد) و جمهوری داغستان (۰٫۵ درصد) ثبت شده است. بیشترین موارد آلودگی هم ۳ هزار و ۶۷۰ مورد در شهرمسکو، ۷۲۷ مورد در سن‌پترزبورگ، در منطقه نیژنی نوگوراد – ۳۷۷ مورد، در منطقه آرخانگلسک – ۳۱۷ مورد و در منطقه راستوف – ۳۱۴ مورد شناسایی شد.

در مجموع، در حال حاضر ۳۶۵ هزار و ۷۴۰ نفر در سراسر روسیه همچنان تحت درمان هستند.

ضمن اینکه، تعداد بیماران بهبود یافته طی روز گذشته ۱۲ هزار و ۳۶۱ نفر افزایش یافت. بدین ترتیب،در مجموع یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۳۰۱ بیمار از عفونت کووید-۱۹ بهبود یافتند. نسبت درمان بیماران به ۷۴٫۹ دصد از کل افراد آلوده رسیده است.

به طور خاص، در ۲۴ ساعت اخیر، ۳ هزار و ۵۷۷ بیمار در شهر مسکو، ۴۱۵ بیمار در سن‌پترزبورگ، ۳۲۳ نفر در منطقه سه‌وردولوفسک، ۲۶۲ نفر در منطقه کراسنویارسک، ۲۹۴ بیمار در منطقه نیژنی نووگوراد و ۲۶۰ بیمار در جمهوری کریمه پس از بهبودی، از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=242162

ثبت نظر

-