شگردهای زن شیاد مرد درستکار مشهدی را به دام انداخت

  • کد خبر : 241942
  • 07 آبان 1399 - 18:42
شگردهای زن شیاد مرد درستکار مشهدی را به دام انداخت

 

نیوز:

 

حوادث نیوز: فقط در مدت یک ماه چنان اعتماد و اطمینان مرا جلب کرد که حتی به اندازه یک سر سوزن هم احتمال نمی دادم او یک زن شیاد باشد و مرا گرفتار ماجرایی کند.

 

شگردهای شیطانی زن جوان مرد درستکار مشهدی را به دام انداخت

 

زن شیاد و کلاهبرداری از طریق چک های سرقتی

به گزارش نیوز، مرد ۳۲ ساله ای که به اتهام کلاهبرداری از طریق چک های سرقتی توسط نیروهای زبده تجسس کلانتری دستگیر شده بود، در حالی که ماجرای چک سرقتی را به حیله گری های یک زن شیاد گره می زد، درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری آبکوه مشهد گفت: ۲۵ساله بودم که ازدواج کردم و با شاگردی و کارگری روزگارم را می گذراندم.

همسرم نیز بسیار خانه دار و قانع بود. با آن که درآمد زیادی نداشتم و روزگارم به سختی می گذشت اما از این که همسرم شرایط و اوضاع مالی ام را درک می کرد و یار و همراهم بود، خودم را خوشبخت احساس می کردم، تا این که پسرم به دنیا آمد و زندگی ما صفای دیگری گرفت.

 

وسوسه شیطانی مینا در خانه آقا وکیل مرموز! / مرد جوان به خارج گریخت! + عکس

زندگی در شرایط سخت و پیدا شدن زن شیاد

اما از حدود یک سال قبل ناگهان به خاطر شرایط اقتصادی و برخی مسائل دیگر بیکار شدم به طوری که حتی یک روز هم نمی توانستم سر کاری بروم و در آمدی داشته باشم. اوضاع زندگی ام به هم ریخته بود و من حتی توان تامین هزینه های عادی روزانه را هم نداشتم.

مدتی بود نتوانسته بودم گوشت، برنج و دیگر مایحتاج زندگی را فراهم کنم. در این میان پسر خردسالم دچار فقر آهن شده بود و همسرم نیز مدام از این وضعیت گلایه می کرد. ستون های آشیانه ام در حال لرزیدن بود، به گونه ای که آن زندگی عاشقانه به آستانه فروپاشی نزدیک می شد. در این هنگام همسرم همه طلاهایش را فروخت و من هم با مقداری قرض از اطرافیان و گرفتن مبلغی وام، یک دستگاه پراید مدل پایین خریدم تا با آن مسافرکشی کنم.

خیلی زود در یکی از شرکت های اینترنتی مشغول کار شدم و با همه وجود تا نیمه شب مسافر جابه جا می کردم. اوضاع مالی ام آرام آرام از آن شرایط دلهره آور خارج شد و من هم سعی می کردم گذشته را برای خانواده ام جبران کنم.

 

وسوسه های دختر ۱۸ ساله پشت پرده شیطانی داشت - فرهنگ ایرانیان |  farhangeiranian.ir | فرهنگ ایرانیان | farhangeiranian.ir

وسوسه شیطانی زن فریبکار

تا این که روزی زنی را به مقصد یکی از خیابان های هسته مرکزی شهر سوار کردم. او در طول مسیر مدام از اوضاع مملکت و گرانی های سرسام آور می نالید، به طوری که گویی از اعماق وجود من سخن می گفت.وقتی به مقصد رسیدیم، او به داخل منزلی رفت و از من خواست منتظرش بمانم.

ساعتی بعد، وقتی زن شیاد  را به خانه اش بازگرداندم بیشتر از حد انتظارم کرایه داد و شماره تلفن همراهم را گرفت تا هر بار به سرویس نیاز داشت مستقیم با من تماس بگیرد. من هم برای فرار از پرداخت مالیات و پورسانت شرکت خوشحال شدم و از این پیشنهاد استقبال کردم تا همه درآمدم برای خودم باشد.

در این مدت او بارها با من تماس گرفت و هر بار نیز کرایه خوبی به من پرداخت می کرد تا این که آخرین بار با این بهانه که کارت ملی یا شناسنامه همراهش نیست، از من خواست چکی به مبلغ ۵میلیون تومان را با کارت شناسایی خودم برایش از بانک نقد کنم.

من هم که در این مدت به زن شیاد اعتماد پیدا کرده بودم، هیچ وقت به عاقبت این کار نیندیشیدم. بی درنگ مقابل بانک توقف کردم و مبلغ آن چک را برای مسافرم وصول کردم.

 

زن شیاد و جرم سرقت چک

او هم در برابر این لطف، مبلغ ۵۰هزار تومان به من انعام داد و من دوباره او را به مکانی دیگر رساندم و خوشحال به منزلم بازگشتم ولی هنوز یک هفته از این ماجرا نگذشته بود که ناگهان به جرم سرقت چک بازداشت شدم. وقتی ماجرا را فهمیدم،

با شماره تلفن آن زن تماس گرفتم ولی گوشی او خاموش بود و دیگر پاسخم را نداد. حالا به خاطر یک اعتماد بی جا گرفتار مخمصه ای شدم .

بنا بر این گزارش، به دستور سرهنگ محمدعلی محمدی (رئیس کلانتری آبکوه) تحقیقات نیروهای کارآزموده تجسس برای ریشه یابی این ماجرا و ادعاهای مرد راننده و زن شیاد آغاز شد

 

>>>خبر مرتبط:

پلیس یزدی در برابر وسوسه های پلید چه کرد؟

پرونده قتل مرد میانسال در قرار مرگبار با زن جوان

تلاش زن جوان برای رهایی از یک زندگی جهنمی

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=241942

ثبت نظر

-