جنجال عکس کیتی پری / تغییر شکل بدن پس از زایمان

  • کد خبر : 241392
  • 07 آبان 1399 - 12:23
جنجال عکس کیتی پری / تغییر شکل بدن پس از زایمان

 

نیوز: منتشر شدن عکس چاقی بعد از زایمان کیتی پری خواننده آمریکایی در فضای مجازی، از اتفاقات جنجالی این روزهاست که با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شده است. عده‌ای درباره‌ی عکس‌های کیتی پری نوشته‌اند: این تصویر، هیکل واقعى یک زن بعد از زایمان است. آن‌چه که گاهى در فضای مجازی می‌بینید و آن‌را با دیگر زنان مقایسه می‌کنید، تصویر ساختگى یا محدودى از پست‌پارتوم یا همان روزهاى بعد از حاملگی است.

 

تغییر شکل بدن پس از زایمان و جنجال عکس کیتی پری

بدن زنان پس از زایمان تغییرات بسیار زیادی پیدا می‌کند و فرقی ندارد که شما بازیگر یا مدل، ورزشکار و یا یک زن خانه‌دار باشید. این تغییرات پس از زایمان وجود دارد ولی درجه و شدت آن با توجه به فیزیک زنان متفاوت می‌باشد. پس تصور اینکه پس از زایمان هم به همان شکل قبل از بارداری برسیم، تصور احمقانه‌ای است، زمان لازم است تا با تغذیه و ورزش‌های مناسب به تناسب اندام مورد نظر برسیم.

 

 کیتی پری قبل از بارداری

کیتی پری، خواننده آمریکایی، اعتراف کرد که در طول قرنطینه در دوران شیوع ویروس کرونا گاهی دچار موجی از افسردگی می‌شود.

به گزارش یاهو، پری که اولین فرزند خود از اورلندو بلوم، بازیگر بریتانیایی، را باردار است، احساساتش درباره آبستنی در طول قرنطینه و مسیری که برای مادر شدن می‌پیماید را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

او در حساب توئیتر خود نوشت: «گاه نمی‌دانم کدام‌یک بدتر است: تلاش برای مبتلا نشدن به ویروس یا احساس افسردگی که همراه با این روال زندگی جدید می‌آید.»

ممکن است خانم‌ها پس از زایمان مانند کیتی پری متوجه تغییرات عجیبی که قبلا چیزی درباره آن نشنیده بودند در بدن خود بشوند. همین موضوع بهانه‌ای شد تا امروز در این مطلب به تغییرات بدن بعد از زایمان بپردازیم. با ما همراه باشید. در ادامه به شایع‌ترین تغییرات بدن زنان بعد از بارداری و زایمان می‌پردازیم:

 

لباس های عجیب و غریب کیتی پری خواننده جنجالی

 

بزرگ شدن شکم

بسیاری از خانم‌ها امیدوارند که شکم آن‌ها هرچه سریعتر، پس از زایمان به شکل و اندازه قبل از بارداری برگردد. اما حقیقت این است که شکم اکثر خانم‌ها پس از زایمان تغییر چندانی نکرده و همچنان به نظر می‌رسد که باردار هستند. بهتر است صبور باشید. به خاطر داشته باشید که رحم شما به‌طور کامل کشیده شده است؛ بنابراین عادلانه نیست که از آن انتظار داشته باشیم به سرعت به فرم اولیه خود برگردد. معمولا رحم ۴ تا ۶ هفته زمان لازم دارد تا جمع شده و به اندازه نرمال خود برگردد. شکم نیز احتمال دارد در طول ۹ ماه تا یک سال زمان لازم باشد تا به اندازه موردنظر شما برگردد. به خاطر داشته باشید مهم نیست که شما درباره ظاهر شکم خود بعد از زایمان چه فکری می‌کنید مهم این است که بدن شما کار شگفت انگیزی را انجام داده است.

 

عکس) تصویری جنجالی کیتی پری بعد از زایمان! - سایت خبری شایانیوز

 

ریزش مو

چند روز پس از زایمان، ممکن است دچار ریزش مو شوید و حجم زیادی از مو‌های خود را از دست بدهید. در حالت عادی برای هر کسی، از دست دادن ۱۰۰ تار مو در هر روز طبیعی است. اما در دوران بارداری به دلیل افزایش برخی هورمون ها، این میزان کاهش می‌یابد و موهایتان کمتر از قبل می‌ریزد. اکنون که دوران بارداری به پایان رسیده است، بدن در صدد جبران است و در شش ماه اول پس از زایمان ریزش موی مفرط خواهید داشت. اما جای نگرانی نیست. به زودی چرخه ریزش و رشد موهایتان به حالت عادی خود باز می‌گردد.

 

ویدئوشناسی کیتی پری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

 

جابه‌جایی و تغییر پهنای باسن

یکی دیگر از موارد تغییر شکل بدن پس از زایمان که شایع است تغییر شکل باسن است. باسن در دوره بارداری پهن‌­تر می­‌شود، اما پس از زایمان به اندازه سابقش باز نخواهد گشت. این مطلبی است که معمولا کسی به شما نمی‌­گوید. این یک حقیقت تلخ و ساده است که باید آن را بپذیرید، اما ناراحت نباشید، چون شما تنها مادری نیستید که این اتفاق برایش می­‌افتد! البته که ورزش کردن می‌تواند به بهبودی شما کمک کند.

 

آهنگ Small Talk از کیتی پری - هونل موزیک

 

تغییرات پستان‌ها

یکی دو روز بعد از زایمان، پستان‌ها احتمالا حجیم تر، متورم، دردناک و پر شیر خواهد بود. هنگامی که بعد از چهار، پنج روز و یا بعد از قطع شیردهی تورم پستان‌ها کاهش می‌یابد، به علت کشیده شدن پوست، سینه هایتان کمی شل و آویزان خواهد شد. تا چندین هفته بعد از زایمان نیز چکه کردن شیر از نوک پستان وجود دارد، حتی اگر شیردهی نداشته باشید.

 

عکس های دیدنی از کیتی پری به همراه بیوگرافی

 

هموروئید

در زایمان طبیعی زمانی‌که خانم باردار برای خارج شدن نوزاد به خود فشار وارد کرده، می‌توان رگ‌های برجسته روی پیشانی او را که بر اثر فشار ظاهر می‌شوند مشاهده کرد. وریدی‌های هموروئیدی نیز تحت این فشار‌ها قرار می‌گیرند البته ناگفته نماند قبل از زایمان وریدی‌های هموروئیدی به مدت ۹ ماه تحت فشار‌های رحم باردار قرار گرفته است. راه‌های زیادی برای رهایی از هموروئید وجود دارد. کمپرس سرد و-غوطه ور شدن در وان آب یا شستشو در آن و استفاده از دستمال‌های مرطوب دارویی پس از اجابت مزاج و همچنین مشورت با مادرانی که قبلا این دوران را تجربه کرده اند. چنانچه هموروئید پس از یک یا دو هفته بهبود نیافت و همچنین متوجه خونریزی از آن شدید با پزشک متخصص مشورت کنید.

 

اورلاندو بلوم آماده خواستگاری از کیتی پری هست؟ - Nasim Word

 

شل شدن قسمت‌های پایین بدن

بعضی از خانم‌ها پس از زایمان احساس ناراحتی در قسمت واژن خود می‌کنند. رحم، مثانه و مقعد کمی در اثر فشار زایمان پایین می‌آیند. بعضی از خانم‌ها افتادگی این قسمت‌ها را به خوبی احساس می‌کنند. خوشبختانه این مشکل موقتی بوده و در طول چند هفته برطرف می‌شود. پیشنهاد می‌شود برای بهبود سریع ورزش‌های کگل انجام شود.

این ورزش به استقامت ماهیچه‌های کف لگن کمک می‌کند. لازم به ذکر است که باید از وارد کردن فشار به این ماهیچه‌ها خودداری کنید. از بلند کردن اشیای سنگین و همچنین خوردن غذا‌هایی که باعث یبوست می‌شوند دوری کنید. چنانچه پس از گذشت ۶ هفته همچنان احساس افتادگی در قسمت پایین بدن را احساس کردید بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. ورزش درمانی و بعضی از ورزش‌های مخصوص باعث می‌شود تا این قسمت‌ها به مکان اولیه خود برگردند.‌

 

بیهوش کردن کیتی پری و تجاوز جنسی به او توسط دکتر لوک + عکس

 

کمردرد

از آن‌جا که عضلات شکم در طول بارداری شل شده اند و طی این مدت بدن شما وزن اضافه‌ای را بر روی عضلات کمرتان تحمیل کرده است، ممکن است تا زمانی که عضلات شکم دوباره سفت شوند، دچار کمردرد باشید. همچنین طی بارداری نیز به دلیل قرار گرفتن در وضعیت‌های نامناسب، ممکن است دچار کمردرد شوید. این قبیل مشکلات عموما طی ۶ هفته اول بعد از زایمان از بین خواهد رفت. اما اگر بعد از این دوران نیز همچنان دچار کمردرد بودید، می‌توانید به پزشک مراجعه کنید.

 

کتی پری - ویسگون

 

تغییر رنگ پوست

بعضی از مادران در دوران بارداری و بعد از زایمان، دچار لکه‌های تیره‌ای در پوست خود می‌شوند که مثل یک ماسک، صورت را می‌پوشاند. به این عارضه، ماسک حاملگی می‌گویند. زنانی که پوست تیره دارند بیشتر در معرض این لکه‌ها قرار دارند. این لکه‌ها بیشتر در نواحی دور لب بالا، بینی، بالای گونه‌ها و پیشانی دیده می‌شوند.

افرادی که از آکنه‌های شدید در دوران بارداری رنج می‌برند، ممکن است بعد از زایمان با کمتر شدن فعالیت هورمون‌ها و برطرف شدن جوش ها، پوست صافی داشته باشند. برخی نیز ممکن است بثورات قرمز رنگی در اطراف دهان یا چانه داشته باشند و یا از خشکی بیش از حد پوست رنج ببرند. اما هر دو این شرایط طی چند هفته از بین خواهد رفت.

 

عجیب ترین مدل لباس های کیتی پری خواننده جنجالی آمریکایی

 

بی اختیاری ادرار

بعد از زایمان که جنین دیگر به مثانه شما فشار نمی‌آورد، ممکن است نتوانید مانند قبل ادرار کنید. عدم احساس ادرار کردن در اثر کشیدگی بیش از حد اعصاب متصل به عضلات کف لگن در زمان زایمان نوزاد ایجاد می‌شود، این حالت برای مدتی عضلات شما را بی حس می‌کند. بعد از زایمان خروج بدون اراده ادرار در زمان سرفه، عطسه، خندیدن یا ورزش کردن بسیار معمول است.

فشاری که طی زایمان طبیعی بر روی مجاری ادرار وارد می‌شود، موجب می‌شود ادرار کردن بعد از زایمان سخت‌تر باشد. همچنین برخی افراد نیز بعد از زایمان از عفونت ادرار رنج می‌برند که این مشکل باعث سوزش ادرار نیز می‌شود.

 

کیتی پری چند روز پیش در یک پخش مستقیم اینترنتی در مورد چالش‌های مرتبط با بارداری در طول قرنطینه صحبت کرد و گفت، که گاه حالش خوب است و گاه بر سر هر چیز جزئی گریه‌اش می گیرد.

برترین‌ها

ادعاهای عجیب و غریب سلبریتی های مشهور

نام های واقعی سلبریتی ها که تابحال نمی دانستید!

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=241392

برچسب ها

ثبت نظر

-