پزشک سایپا: برگزاری متمرکز لیگ والیبال مزیت‌های زیادی دارد/ نمی‌توان احتمال ابتلای بازیکنان را به صفر رساند

  • کد خبر : 240916
  • 07 آبان 1399 - 3:03
پزشک سایپا: برگزاری متمرکز لیگ والیبال مزیت‌های زیادی دارد/ نمی‌توان احتمال ابتلای بازیکنان را به صفر رساند

سیامک افروزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نیوز، درمورد برگزاری جلسه هم اندیشی برای برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود، چون نماینده های تمام تیم ها حضور داشتند. همه اعضای حاضر در جلسه نظرات خود را اعلام کردند و خردجمعی مورد استفاده قرار گرفت.

وی ادامه داد: بعد از جمع بندی نظرات مقرر شد تا بازی های دور رفت به صورت متمرکز برگزار شود و بازی های دور برگشت هم با فرمول لیگ ملت های والیبال انجام شود. این مدل های برگزاری مزیت هایی دارد که از جمله آنها می توان رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی اشاره کرد.

پزشک تیم ملی والیبال و باشگاه سایپا خاطرنشان کرد: وقتی مسابقات به صورت متمرکز برگزار می شود، انجام آزمایش تیم ها هم به صورت متمرکز صورت می گیرد و جواب همه نفرات از یک آزمایشگاه صادر می‌شود. بحث قرنطینه و رفت و آمد تیم ها هم خیلی راحت تر صورت می گیرد. با وجود اینکه بیش از ۷-۸ ماه از شیوع ویروس کرونا می گذرد، اطلاعات زیادی در دنیا رد و بدل شده است، اما به صلاح مسئولان من هم نکاتی را برای حضار توضیح دادم.

افروزی گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از صحبت های من شد. در مجموع جلسه خوبی بود. نمی توان ریسک را به صفر رساند، اما می تواند احتمال ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا را به حداقل رساند.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=240916

برچسب ها

ثبت نظر

-