آخرین آمار جهانی کرونا ۶ آبان ۹۹ + جدول تغییرات

  • کد خبر : 240602
  • 06 آبان 1399 - 20:20
آخرین آمار جهانی کرونا ۶ آبان ۹۹ + جدول تغییرات
به گزارش نیوز،

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا صبح امروز ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار و ۶۴۴ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک‌ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۷۸۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۳۲ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۴۵۰ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۷۴ هزار و ۶۰۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸میلیون و ۹۶۲ هزار و  ۷۸۳ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۳۱ هزار و ۴۵ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۶ هزار و ۴۷۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷میلیون و ۹۴۶ هزار و ۴۲۹ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۱۹ هزار و ۵۲۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌‌‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۷ هزار و ۴۲۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵میلیون و ۴۱۱ هزار و ۵۵۰ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۵۷ هزار و ۴۵۱ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، فرانسه، اسپانیا، آرژانتین و کلمبیا نیز به‌ترتیب با یک‌میلیون و ۵۳۱ هزار و ۲۲۴، یک‌میلیون و ۱۶۵ هزار و ۲۷۸، یک‌میلیون و ۱۵۶ هزار و ۴۹۸، یک‌میلیون و ۱۰۲ هزار و ۳۰۱ و یک‌میلیون و ۲۵ هزار و ۵۲ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای مکزیک با ۸۹۵ هزار و ۳۲۶ نفر و انگلیس با ۸۹۴ هزار و ۶۹۰ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به‌‌ترتیب با ۷میلیون و ۲۰۱ هزار و ۷۰، ۵میلیون و ۸۳۳ هزار و ۸۲۴ و ۴میلیون و ۸۶۵ هزار و ۹۳۰ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا , کشور انگلیس ,

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=240602

ثبت نظر

-