سعید آقایی به دنبال شماره هفت  ؛ خرید جدید پرسپولیس شماره خاص را می خواهد

  • کد خبر : 240309
  • 06 آبان 1399 - 16:43
سعید آقایی به دنبال شماره هفت  ؛ خرید جدید پرسپولیس شماره خاص را می خواهد
سعید آقایی

مدافع چپ بی رقیب پرسپولیس اکنون امیدوار است پاسخ مثبتی به اعتماد یحیی گل محمدی در فصل پیش رو بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

سعید آقایی که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوست و از جمله بازیکنانی بود که با نظر یحیی گل محمدی حتی نسبت به عدم دریافت پیش پرداخت برای ثبت قرارداد نیز پاسخ مثبت داده، توانسته در لیگ قهرمانان آسیا یکی از بازیکنان تاثیرگذار سرخپوشان لقب گیرد.

پرسپولیس اکنون با جدایی جنجالی محمد نادری در سمت چپ دفاعی خود تنها سعید آقایی را به عنوان بازیکن چپ پا در اختیار دارد و دیگر بازیکن این پست هم مهدوی جوان است که بعید است در طول فصل فرصت چندانی به دست بیاورد.

آقایی که بعد از نمایش موفق در لیگ قهرمانان آسیا توانسته اعتماد ویژه یحیی گل محمدی را به خود جلب کند و بارها مورد تمجید سرمربی پرسپولیس قرار گرفته، بر این اساس با مسوولیت سنگینی در طول فصل مواجه است و امیدوار است بتواند با نمایشی درخشان، پاسخ مثبتی به این اعتماد بدهد.

آقایی که طی سالیان اخیر همواره با پیراهن شماره هفت در ترکیب تیم‌های خود (تراکتور، گسترش فولاد و سپاهان) به میدان رفته بود، در آخرین گفتگویی که داشت، عنوان کرد که در پرسپولیس خود را در حال حاضر شایسته این شماره نمی‌داند و در تلاش است با عملکردی بهتر بتواند در ادامه این شماره خاص را از آن خود کند.

سعید آقایی  مدافع چپ بی رقیب پرسپولیس اکنون امیدوار است پاسخ مثبتی به اعتماد یحیی گل محمدی در فصل پیش رو بدهد.‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=240309

برچسب ها

ثبت نظر

-