طلا در دام ۱۹۰۰ دلار /سردرگمی در بازارها/تحلیل‌های فنی بازار طلا

  • کد خبر : 240288
  • 06 آبان 1399 - 16:19
طلا در دام ۱۹۰۰ دلار  /سردرگمی در بازارها/تحلیل‌های فنی بازار طلا

 

 

طلا در دام 1900 دلار /سردرگمی در بازارها

طلا در دام ۱۹۰۰ دلار /سردرگمی در بازارها/تحلیل‌های فنی بازار طلا

به گزارش نیوز، قیمت اونس طلا در نیمروز سه‌شنبه همچنان در حدود ۱۹۰۰ دلار در نوسان است. این ششمین هفته‌ای است که قیمت اونس طلا در این حدود به دام افتاده است.

قیمت اونس طلا امروز تا ۱۹۱۰ دلار هم پیش‌رفت اما در نهایت در ساعت ۳ بعدازظهر به همان قیمت ۱۹۰۱ دلار بازگشت. قیمت ۱۹۰۱ دلار همان قیمت آغاز بازار‌های هفته است. بالاترین قیمت امروز ۱۹۱۰ دلار و پایین‌ترین قیمت آن ۱۸۹۶ دلار بود.

یسشیسشیشسیش

تحلیل‌های فنی طلا در بازار احساسی

تحلیل‌های فنی بازار طلا برای ساعات و روز آینده بسیار سر در گم است  که برای ساعت آینده قویاً توصیه به فروش دارد، برای ۵ ساعت آینده خنثی است و برای روز آینده توصیه به فروش دارد.

برای ساعات آینده توصیه به فروش و برای روز آینده توصیه به خرید دارند.

دیگر فلزات گران‌بها

مانند طلا قیمت هر اونس نقره نیز ثابت مانده است و اکنون بر روی ۲۴٫۳۱ دلار قرار دارد. قیمت پالادیوم ۰٫۴ درصد رشد کرد و به قیمت ۲۳۶۰ دلار در هر اونس رسیده است، پلاتین نیز با ۰٫۸ درصد افزایش برروی ۸۷۶٫۴۶ قرار گرفته است. بانک سرمایه‌گذاری  می‌گوید: پالادیوم می تواند تا اواسط سال ۲۰۲۱ سقف ۲۶۰۰ دلار را آزمایش کند.

بازدهی بازار‌های جهانی

تمامی بازار‌ها در نیمروز سه‌شنبه شمایلی بسیار آرام به‌خود گرفتند، حتی نفت خام با ۰٫۲۵ درصد افزایش تنها بخشی از سقوط قیمت دیروز خود را توانسته است جبران کند.

0 (9)

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=240288

ثبت نظر

-