فرهادیان: کادر فنی و ورزشکاران دو هفته در قرنطینه خواهند بود/ سروی: حال عمومی کمرانی و ورزشکارمان خوب است

  • کد خبر : 240093
  • 06 آبان 1399 - 13:33
فرهادیان: کادر فنی و ورزشکاران دو هفته در قرنطینه خواهند بود/  سروی: حال عمومی کمرانی و ورزشکارمان خوب است

به گزارش خبرنگار ورزشی نیوز، تیم‌ملی تکواندو بانوان کشورمان قرار بود از روز ۲۸ مهرماه تمرینات خود را با ترکیب مهلا مومن‌زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی و یلدا ولی‌نژاد در مرکز جهانی تکواندو آغاز کند؛ ملی‌پوشان در تاریخ تعیین شده با حضور در فدراسیون به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی تست کرونا دادند که پس از اعلام نتیجه، مشخص شد تست دو نفر از  اعضای تیم بانوان مثبت است و به همین دلیل اردوی تیم ملی به تعویق افتاد.

زهرا سروی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی نیوز در خصوص اعلام برنامه اردوی تیم ملی بانوان بعد از کرونایی شدن دو تن از اعضای تیم ملی تکواندو بانوان، اظهار داشت: با توجه به این شرایط، منتظر اعلام کمیته پزشکی فدراسیون تکواندو برای تاریخ جدید گرفتن تست PCR مجدد از اعضای تیم ملی بانوان هستیم. همچنین سازمان تیم ملی تکواندو در این راستا با هماهنگی این کمیته قرار است برنامه‌ریزی‌هایش را انجام دهد.

وی در مورد وضعیت سلامتی سرمربی تیم ملی بانوان و ملی‌پوش تکواندوی بانوان کشورمان هم گفت: هم اکنون حال عمومی مهرو کمرانی و ورزشکاری که به کرونا مبتلا شده بود، خوب است و در سلامت کامل به سر می‌برند.

در همین رابطه نیز آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو هم درباره مثبت شدن تست سرمربی و یک تکواندوکار تیم ملی بانوان عنوان کرد: تست یک ورزشکار و یک مربی در بخش بانوان و یک پاراتکواندو مثبت اعلام شده بود، با هماهنگی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون تکواندو و کادر فنی تیم‌های ملی، مقرر شد به خاطر اینکه دیگر مورد احتمالی نداشته باشیم اردوی این دو بخش را کاملا تعطیل کردیم. خوشبختانه در اردوی تیم ملی بزرگسالان هیچ مورد مثبت و مشکل خاصی نبود، تمرینات این بخش شروع شد.

وی افزود: اگر کسی مبتلا به ویروس کرونا شود باید یک دوران دوران نقاهتی داشته باشد. با هماهنگی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون تکواندو، کسانی که کرونا مبتلا شده‌اند و البته بچه‌های که در اردو حاضر بودند به مدت دو هفته در قرنطینه خواهند بود.

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو با اشاره به اینکه تمام پروتکل های را در اردوها رعایت می‌کنیم، خاطرنشان ساخت: پیش بینی کرده بودیم که قبل از اینکه نفرات در اردوی تیمهای ملی قرار بگیرند و تست PCR بدهند، به قرنطینه بروند. کادر فنی و ورزشکاران دو هفته در قرنطینه خواهند بود و بعد مجددا تست PCR بگیریم. ان‌شاالله جواب تست‌ها منفی بود بلافاصله اردو شروع شود. اجازه خروج کسی را از اردو نمی‌دهیم ‌و در شرایط کاملا ایزوله و قرنطینه تمرینات آغاز می‌شود.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=240093

برچسب ها

ثبت نظر

-